Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Nochnoy Dozor (Night Watch).

Sett den.

Trenger du leie video naar videoen er kommet ut paa siden jeg ikke faar lov til aa linke til? :love:

6149830[/snapback]

Jeg tenkte mest på en langfilm. Hvor lang kan den filmen være? Dessuten har jeg mistet url. :(

Andre forslag?

Endret av KGB-
Skrevet
Mye lettere for deg, ikke for oss. Det er ditt forbanna problem, hvorfor skal vi bry oss? GET THE FUCK LOST.

Er SteffyBoy litt gretten i dag?

6146620[/snapback]

Er han ikke alltid det da?

6146681[/snapback]

Tull og tøys. Man må være litt frekk med de mindreverdige her på forumet, slik at de skjønner at de er uønsket. Enhver som har opplevd meg som frekk, kan nå innse at det er fordi de er uønsket.

Skrevet
Tull og tøys. Man må være litt frekk med de mindreverdige her på forumet, slik at de skjønner at de er uønsket. Enhver som har opplevd meg som frekk, kan nå innse at det er fordi de er uønsket.

6149918[/snapback]

Awww... :(

Skrevet
Mye lettere for deg, ikke for oss. Det er ditt forbanna problem, hvorfor skal vi bry oss? GET THE FUCK LOST.

Er SteffyBoy litt gretten i dag?

6146620[/snapback]

Er han ikke alltid det da?

6146681[/snapback]

6149918[/snapback]

Var det et tegn til undertegnede?

Pedofile bergenser-toes

Skrevet

Fy fader som dere spammer. Har vært litt borte fra forumet siden fredag fordi laptopen tok kvelden.. Nå orker jeg ikke se hva dere har pratet om. Men er det noe interessant så informer meg :) .

Skrevet
Fy fader som dere spammer. Har vært litt borte fra forumet siden fredag fordi laptopen tok kvelden.. Nå orker jeg ikke se hva dere har pratet om. Men er det noe interessant så informer meg :) .

6149989[/snapback]

Det er aldri noe interessant i SO5, jeg har slutta å spamme skjønner du :)

_____

Faen, skal ha framlegg om Karl Marx og Marxismen på onsdag og jeg har ikke skrevet en dritt... Forbanna lærebøker som det bare står dritt i :hrm:

Skrevet
SteffyBoy, hva har jeg gjort nå for å fortjene din vrede?

6150058[/snapback]

Det samme som meg og Bundy. Du spammer :fun:

6150074[/snapback]

Bundy er den verste. Du irriterer meg fordi du mangler bokstaver, men likevel skriver ord som tøs.

Skrevet

6149989[/snapback]

Nah, det eneste som fåregår er kos-klapp-og-klemmen mellom Bundy, Herr Brun, Skarstad og Steffyboy.

Skrevet
SteffyBoy, hva har jeg gjort nå for å fortjene din vrede?

6150058[/snapback]

Det samme som meg og Bundy. Du spammer :fun:

6150074[/snapback]

Bundy er den verste. Du irriterer meg fordi du mangler bokstaver, men likevel skriver ord som tøs.

6150100[/snapback]

Saa om to uker saa liker du meg?

Kosetoes! Aelg! Haellvette!

Skrevet
Nah, det eneste som fåregår er kos-klapp-og-klemmen mellom Bundy, Herr Brun, Skarstad og Steffyboy.

Hold frosken ute av dette.

6150144[/snapback]

Signaturmateriale :fun:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...