Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
pugge litt til morgendagens teoriprøve i gym.

6000800[/snapback]

Hva har dere om? De gymprøvene er utrolig lette. I hvertfall i forhold til det vi har..

IKKE SKRYT PÅ DEG NOE NÅ.
Skrevet
Vi har hatt kryssord og "finn fem feil"-tegninger med Donald på tredemølle på gymprøver. Dog litt mer seriøse ting også.

6000877[/snapback]

:!:

Skrevet
Fysj, nå må jeg øve til den O'store heimkunnskap prøven som er i morgen.

6000875[/snapback]

Å jeg har selvfølgelig glemt boka på skola :(

Skrevet
Tusen takk Eline.

*Eline er dakar-jenta mi :D*

Ingen andre som trøster meg :(

6000874[/snapback]

Nåååh.. Hihi, koselig :) :)

IKKE SKRYT PÅ DEG NOE NÅ.

6000876[/snapback]

Ey, jeg skryter på meg hva jeg vil :p Hehe..

Har faktisk begynt å få rundt 5 på treningslæreprøvene.. Det er en fin oppgang fra 4 ;) Hihi.. :)

Skrevet
Jeg tør da å vedde jeg! Hva er veddemålet? :cool:

6000856[/snapback]

At jeg ikke kommer til å spamme før sommerferien :)

Var forresten du som la opp til det ^^

Skrevet

6000800[/snapback]

Hva har dere om? De gymprøvene er utrolig lette. I hvertfall i forhold til det vi har..

6000864[/snapback]

Vi har om grunntrening, oppvarming, utholdenhet (aerob og anaerob trening), bevegelighetstrening, stryke, treningsskader og førstehjelp. :(

Skrevet
Jojo, skjønner jo at du ikke gleder deg så veldig mye til det.. Men hvis du er litt mer positiv, så går nok ting bedre enn du tror :) Er jo faktisk mange som er over 80 og er ganske spreke :)

6000864[/snapback]

Ja, hvis livet mitt går slik jeg håper så kommer jeg til å være en god og sprek 80-åring med over 70 år efaring med jakt, skogbruk og anleggsmaskinføring. :D

Skrevet
Ingenting drar damer som en gutt på 9-10 år. Jeg introduserte ham som en kompis, og det synes de var skjønnere enn skjønnest. Den gutten skal være med meg på byn!

6000894[/snapback]

Jeg er 8år, og bor i Bergen, dra meg med til by'n da, så skal vi se. :innocent: :!:

Skrevet
Hvor er Bundy hen egentlig. Har ikke postet et innlegg her ennå. Mange andre har jo et godt forsprang nå.

6000914[/snapback]

Tenker egentlig den tanken, jeg også.

Skrevet

6000800[/snapback]

6000864[/snapback]

Vi har om grunntrening, oppvarming, utholdenhet (aerob og anaerob trening), bevegelighetstrening, stryke, treningsskader og førstehjelp. :(

6000898[/snapback]

Sånt er jo ting man bør vite uansett :innocent:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...