Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det har ENDELIG klikket fullstedig for de som driver vg.no. Hele FORBANNA bakgrunnen er en eneste stor jævla video.

7241670[/snapback]

Det er bare å slutte å lese slike dritaviser så slipper du det ;)

7241682[/snapback]

Eg leser alt av aviser :shrug:

Ad-blokker og det der tar vel all reklamen under samme kam? Enkelte reklame er jo grei? :hmm: seff ikke når det blir som å se på times square.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ad-blokker og det der tar vel all reklamen under samme kam? Enkelte reklame er jo grei?  :hmm: seff ikke når det blir som å se på times square.

7241691[/snapback]

Ad-Blocker tok ikke videoen på VG siden....

Skrevet
Ad-Blocker tok ikke videoen på VG siden....

7241695[/snapback]

Jeg fikk ikke opp noen video da jeg åpnet vg med FF og jeg har også adblocker-tingen. Jaja. Nei jeg skal se en ep. av Desperate Housewives så chiao.
Skrevet
Jeg fikk ikke opp noen video da jeg åpnet vg med FF og jeg har også adblocker-tingen. Jaja. Nei jeg skal se en ep. av Desperate Housewives så chiao.

7241709[/snapback]

Snodig sak, sikkert meg som er for n00b til å bruke ad-block... :hmm:

Skrevet

for ørtende gang:

nå legger jeg meg :p

natta ^^

for nå logga den søte jenta av msn og blink og kompisen min og jeg gav opp Duellen, da det sto på spansk til meg og italiensk til ham :p

Skrevet (endret)

Men helvette så smart jeg er! Trodde jeg hadde sett alle episodene av Lost hittil og tok en tur innom spoilertråden i kultur-delen. Det viste seg at jeg ikke har sett den nyeste episoden :wallbash: x10

Endret av CurSe
Skrevet

Lol, seff.

Sover du aldri eller, Øyvind?

Jeg må finne meg en IT-Café der.

Kommer til å få abstinenser :p

Og hvordan skal DERE klare dere til lørdag kveld uten at jeg poster her eller i RPP (ok, ikke så mye spamming der. Tar det opp igjen på lørdag / søndag, lover) eller lager vanskelige spørsmål som ingen tar i gjett hvem?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...