Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Nå er jeg trøtt og sliten, så jeg tror det vi smake med en kopp kaffe, så kan jeg vel også begynne å jobbe med noen skole oppgaver :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noe jeg ikke savner med skolen, er det innleveringer og lekser.

7237010[/snapback]

Kan være litt slit, men jeg har sånn sett godt av noen av de :)

Skrevet
Er det noe jeg ikke savner med skolen, er det innleveringer og lekser.

7237010[/snapback]

Jeg savner det faktisk litt. Dog, ikke så mye at det gjør noe. Savner å skrive rett og slett.

Skrevet
Jeg savner det faktisk litt. Dog, ikke så mye at det gjør noe. Savner å skrive rett og slett.

7237022[/snapback]

Lyst å gjøre noen av oppgavene mine? :p

Skrevet

7237022[/snapback]

Går jo fint ann å skrive noe på egenhånd :)

Har endelig fått tak i den her :p Blir en interessant kveld idag :wee:

Skrevet

Synes det er greit med lekser jeg, vertfall histore.. Det er jeg intressert i, spessielt 2 verdenskrig og "tida etter den kalde krigen".

Eller, om jeg ikke tar feil så blir vel tida etter andre verdenskrig kalt "Den kalde krigen"? Læreren vår sa vertfall det..

Skrevet

7237022[/snapback]

Lyst å gjøre noen av oppgavene mine? :p

7237029[/snapback]

Ja selvfølgelig har jeg det ;)

:nei:

Skrevet

Dobbelpost ftw!

Skolekamp i morgen også! Det er skoy, vi er i kvartfinalen elns nå, 25 år siden den skolen jeg går på har gått videre i "skolecupen".

Skrevet

*banne og være sur og lei seg*

Hege Bethisaleth (scooteren min) har blitt bekka / blåst overende i løpet av skoledagen, og da jeg skulle hjem, fant jeg den med knust blinklys og stort hull der blinklyset pleide å være. :mad:

Ser jo SÅ bra ut :no:

Skrevet
ARGH! Jeg _Hater_ denne tiden av året, når det ikke er ordentlig snø, bare søle og sørpe!!

7237182[/snapback]

Støtter den der. Håper det kommer mange meter med snø så man slipper holkeføret som er nå.

Skrevet
ARGH! Jeg _Hater_ denne tiden av året, når det ikke er ordentlig snø, bare søle og sørpe!!

7237182[/snapback]

Støtter den der. Håper det kommer mange meter med snø så man slipper holkeføret som er nå.

7237220[/snapback]

Takke meg til bare veier og noen snøflekker på plenene hist og her...

Hmm...

Subben min kobler seg inn og ut hele tiden :hmm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...