Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jo, men gutter har alltid baktanker. Men greit, jeg gir opp gutter, bortsett fra Steffyboy da.

7208129[/snapback]

Jassåja. Fint med generalisering.

7208155[/snapback]

Jeg og Marley er gullgutter

Skrevet
Jo, men gutter har alltid baktanker. Men greit, jeg gir opp gutter, bortsett fra Steffyboy da.

7208129[/snapback]

Jassåja. Fint med generalisering.

7208155[/snapback]

Ja ikke sant? Men faen, i dag har jeg blitt sleika på, kilt i hel, fått lommeboka stjelt, blitt låst ute fra rommet mitt blitt låst inne på et annet rom +++ fordi de trodde jeg hadde stjelt en nøkkel. Som jeg ikke hadde tatt. Og får jeg noe backup? Neeeida.

Skrevet
Ja ikke sant? Men faen, i dag har jeg blitt sleika på, kilt i hel, fått lommeboka stjelt, blitt låst ute fra rommet mitt blitt låst inne på et annet rom +++ fordi de trodde jeg hadde stjelt en nøkkel. Som jeg ikke hadde tatt. Og får jeg noe backup? Neeeida.

7208175[/snapback]

Skyld på massesuggesjonen og skyldsgeneraliseringen på grunn av antagelser, ikke kjønnet.

Skrevet

7208175[/snapback]

Skyld på massesuggesjonen og skyldsgeneraliseringen på grunn av antagelser, ikke kjønnet.

7208182[/snapback]

Hun generaliserer ikke, se på unntaket. Jeg er så spektakulært eksempel på hvordan gutter skal være, at det ikke er noen i nærheten. Jeg beklager, det var ikke meningen å ødelegge for dere andre.

Skrevet
Hun generaliserer ikke, se på unntaket. Jeg er så spektakulært eksempel på hvordan gutter skal være, at det ikke er noen i nærheten. Jeg beklager, det var ikke meningen å ødelegge for dere andre.

7208191[/snapback]

Din lille hore. Jeg og Ø.B. er fantastiske eksempler på hvordan gutter skal være. Du er en diffus gigolo-lookalike.

Skrevet (endret)

Driver å sparer opp litt skjegg da til jul. Tenkte jeg skulle være julenisse hos noen.. Slik guffe som gjør at hår vokser fortere, er det bare å stappe det i skjegget mon tro.. :whistle:

Tror jagggu meg jeg fant en aidskake her også

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Marzipanpolkadotcake.jpg
Endret av Ø.B.
Skrevet

7208175[/snapback]

7208182[/snapback]

Men jenter hadde ikke gjort det på den måten.

Skrevet

Hmm...

Selv etter at jeg skrudde av Pet Shop Boys, går New York City Boy på repeat, selv om jeg spiller Beatles og Graveworm...

Ellers vil jeg si at kaneltyggegummien Big Red er svært avhengighetsskapende.

Ca på høyde med SO5.

Skrevet (endret)
Men jenter hadde ikke gjort det på den måten.

7208220[/snapback]

Nei, de hadde utpsyket deg og degradert deg til en ikkeeksisterende kjøttklump som bare hadde hatt lyst til å ende livet kort og brutalt med en hagle i kjeften. :fun:

Endret av Marley
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...