Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor skal vi dra? *sy gardiner, og farge de i fine farger*

7185650[/snapback]

Gjøvik :wee:

7185656[/snapback]

:D

SasaB: Du kunne brukt hva som helst annet enn et symbol for totalitærisme og massemord.

Skrevet
Hvor skal vi dra? *sy gardiner, og farge de i fine farger*

7185650[/snapback]

Gjøvik :wee:

7185656[/snapback]

:D

SasaB: Du kunne brukt hva som helst annet enn et symbol for totalitærisme og massemord.

7185736[/snapback]

Ikke få meg til å eie deg i historie...

Skrevet
Jeg er AP-mann... ikke ape men AP. Forslag til ny avatar godtas...

7185776[/snapback]

Ergo er du venstreradikal.

:wee:

Dere skal ha for at dere er morsomme å se på i debatter. :)

Skrevet
Brune med hvite blomster, er ikke mye som er styggere en det de med farger ble spist av katten til Mushi

7185696[/snapback]

Hæ? Hva?

Ser på akutten, kan ikke få med meg alt kattefaenskapet gjør! :ph34r:

Skrevet

Jeg må begynne å jobbe snart :cry: alle tvinger meg og jeg veit ikke om jeg kommer til å klare det. Kan noen hjelpe meg med forslag om hva jeg kan søke på? Jeg kan ikke jobbe sted med mye mennesker, ikke gå i t-shorte eller brette opp ermene, og kan ikke løfte tungt.

Hva kan jeg jobbe med?

Skrevet
Jeg må begynne å jobbe snart :cry: alle tvinger meg og jeg veit ikke om jeg kommer til å klare det. Kan noen hjelpe meg med forslag om hva jeg kan søke på? Jeg kan ikke jobbe sted med mye mennesker, ikke gå i t-shorte eller brette opp ermene, og kan ikke løfte tungt.

Hva kan jeg jobbe med?

7185867[/snapback]

Hva KAN du gjøre da? ikke for å være negativ men det utelukker mange jobber..

Skrevet

Hva kan jeg jobbe med?

7185867[/snapback]

farme gull/frostwolf rep for meg :)

Gratis å bo på sofaen og frokostblanding :whistle:

Skrevet
Hva KAN du gjøre da? ikke for å være negativ men det utelukker mange jobber..

7185894[/snapback]

Er det jeg også tenker. Hva faen kan jeg gjøre? Skjønner ikke at de maser sånn på meg, når jeg ikke har erfaring og har mange begrensninger.

Skrevet
Er det bare meg eller føles det som alle folka i SO tråden tenker så det knaker? :p

7185979[/snapback]

Ja faktisk så tenkte jeg litt på den nå :)

Skrevet
Er det bare meg eller føles det som alle folka i SO tråden tenker så det knaker? :p

7185979[/snapback]

kan nok stemme det :p vi er alle stooore tenkere som en gang skal bli fretidens Einstein og Bell :p

Skrevet

7185979[/snapback]

Pff, hvordan kan du tro det, vi som sitter her er jo hjernedøde alle mann.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...