Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ta piercing i kuken!

7162466[/snapback]

off det må vel gjøre usannsynelig vondt!

7162488[/snapback]

Neinei, hjernen din ordner alt. Du møter opp med tidenes skrumptiss som ikke er i stand til å reagere på noe som helst. Fullstendig paralysert av skrekk.

Går så bra så.

*vifte med tissen*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Neinei, hjernen din ordner alt. Du møter opp med tidenes skrumptiss som ikke er i stand til å reagere på noe som helst. Fullstendig paralysert av skrekk.

Går så bra så.

*vifte med tissen*

7162673[/snapback]

Har du gjort det? :ohmy:

Skrevet

Kan man savne en person man ikke har møtt ? - tråden skulle ikke ha blitt stengt. Jeg kunne ha bekreftet at ja, man kan savne en person man ikke har møtt.

Skrevet
Kan man savne en person man ikke har møtt ? - tråden skulle ikke ha blitt stengt. Jeg kunne ha bekreftet at ja, man kan savne en person man ikke har møtt.

7162715[/snapback]

Hvem tenker du på?

Skrevet

7162715[/snapback]

Å savne er å mangle eller være foruten. Man kan derfor savne sex selv om man er jomfru, savne penger selv om man alltid har vært fattig og savne noen man ikke har møtt. Det blir likevel tåpelig å ha en tråd om det, bare se på innlegget til TLZ :wee:

Skrevet
Beep-test var teit.

Beepene hørtes ut som et dataspill fra 1994. :p

7162717[/snapback]

Hørselstest?

Sist jeg tok det var i da jeg var 8 eller noe. Klarte alle levlene. :p

7162740[/snapback]

Kondisjonstest.

Nå er det mat.

Skrevet
Å savne er å mangle eller være foruten. Man kan derfor savne sex selv om man er jomfru, savne penger selv om man alltid har vært fattig og savne noen man ikke har møtt. Det blir likevel tåpelig å ha en tråd om det, bare se på innlegget til TLZ :wee:

7162741[/snapback]

Å ja.

Skrevet
Jeg har snart 1337 innlegg. :wee:

7161919[/snapback]

Been there, done that

7162804[/snapback]

Er jeg heldig, stikker jeg til Skien i dag for å møte en god "kamerat" (nettkamerat) av meg. Bruker nr 71337.

Skrevet
Er jeg heldig, stikker jeg til Skien i dag for å møte en god "kamerat" (nettkamerat) av meg. Bruker nr 71337.

7162828[/snapback]

Hehe, Sirslask ^^

Meget konge nr :p

Skrevet

7162828[/snapback]

Jeg evakuerer.

7162872[/snapback]

Jeg tror det er best.

brd: Jeg vet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...