Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så nettopp et filmklipp på nettet, der en person er i fyr og flammer, og løper mot vannet for å kaste seg uti, men hekter seg fast i noe, og dør pga. flammene ikke blir slukket. Bare en halv meter igjen til vannet. Jeg måtte bare le av den noenlunde komiske hendelsen. Huff, for et ondt menneske jeg har blitt.

Har sett en lignende film før, men da var det ikke vann involvert.

6120958[/snapback]

Hahaha, du er en syk, syk 13-åring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den var tragisk stor, kunne brukt den som fallskjerm hadde hu detti ned fra verandaen ell hva de står på. Hihi, tenk hvis hu hadde detti ned :wee:

Eller mista den ungen, skal tro mange hadde ofret seg for å redde den.

22

Endret av DJ Ovin
Skrevet
Den var tragisk stor, kunne brukt den som fallskjerm hadde hu detti ned fra verandaen ell hva de står på. Hihi, tenk hvis hu hadde detti ned :wee:

22

6121016[/snapback]

Regner med at hun brukte den siden det regnet så mye - paraply :w00t:

Skrevet

22

6121016[/snapback]

Regner med at hun brukte den siden det regnet så mye - paraply :w00t:

6121026[/snapback]

Og når de går inn, *SPLÆSJ* Alt vannet ut på gulvet^^ haha!

21

Skrevet

Kjipt, hvis en, i dette tilfellet Bundy, begynner med noe her, så skal plutselig alle. Men, sånn er det å bli sett opp til. :/

Skrevet
Kjipt, hvis en, i dette tilfellet Bundy, begynner med noe her, så skal plutselig alle. Men, sånn er det å bli sett opp til. :/

6121054[/snapback]

Ja, det er hardt og bli sett opp til.

Jeg telte jo ned til 5k innlegg i SO4.

Skrevet

Neida, skal skaffe et sånt fint hundebånd jeg. Regner med at du ikke er så stor? Kan eventuelt legge deg i veska mi. (Fotoveska)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...