Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mushi: bye bye richard =D

7118511[/snapback]

grunnen

:ph34r:

7118520[/snapback]

amagad, få noen med stooor spiss sko til å sparke han ut!

Tenk om noen hadde skadet min (og 183 andres) mushi! Da hadde det blir rensokuken über alles! :ph34r:

(nei, dere vet ikke hva rensokuken er!)

Skrevet
mushi: Nå som Richard forsvinner, da flytter vel Eirik inn i løpet av uka da? :p

7118544[/snapback]

Hmm.. føler jeg ikke har noe valg.

Must... resist... being....too....nice.....

Eirik? Vil du bo her? :)

:hrm:

Skrevet
DEMILLE!! HALLOIS BABY :D

7118540[/snapback]

Hei ZeXY!! lenge siden sist :) Hva er opp?

7118550[/snapback]

Vet, lenge siden jeg har vært innpå her :p Jeg gjør fransk og engelsk, tenker på V for Vendetta. You got to see it, Oslo girl!! Den er herlig bra og gir et ubeskrivelig inntrykk!! :) Hva er opp med deg?

Skrevet
mushi: Nå som Richard forsvinner, da flytter vel Eirik inn i løpet av uka da? :p

7118544[/snapback]

Must... resist... being....too....nice.....

7118553[/snapback]

You fail at not being nice! :ph34r:

Skrevet

Å gud. Nå har jeg nettop sovet et par timer. Jeg har lovet meg selv gang på gang at slikt ikke skal gjøres, men akk, jeg er kun et svakt, svakt menneske. Nå kmmer jeg til å være i zombie tilstander resten av dagen... :/

Skrevet
You fail at not being nice!  :ph34r:

7118562[/snapback]

faen.

Var det jeg viste. Jeg har ikke hjerte til å kaste ut katta når han pisser inne engang fordi det regner knøttlite :thumbdown:

Skrevet

Nei, nå må jeg stikke å jobbe videre, og forlate dere alle her! Jeg elsker dere alle (bortset fra hylo, som jeg bare har analsex med under festlige anledninger)!

Skrevet
Lurer på om jeg skal bli en av topp 10 i SO igjen... men tror ikke det er så lurt.

7118570[/snapback]

Du slår ikke meg :wee:

Da skal du jobbe hardt.

Hvorfor fikk du lov å mekke ny bruker når den gamle ble banna?

Skrevet
Lurer på om jeg skal bli en av topp 10 i SO igjen... men tror ikke det er så lurt.

7118570[/snapback]

Du slår ikke meg :wee:

Da skal du jobbe hardt.

Hvorfor fikk du lov å mekke ny bruker når den gamle ble banna?

7118585[/snapback]

Jeg var nummer 5 rundt side 1500, så begynte jeg å dale det skal ikke være noe problem å ta deg igjen.

That's between me and Ueland

Skrevet
Nei, nå må jeg stikke å jobbe videre, og forlate dere alle her! Jeg elsker dere alle (bortset fra hylo, som jeg bare har analsex med under festlige anledninger)!

7118583[/snapback]

Awwww. :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...