Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hah! Jeg har offisielt 0% og er endelig aktuell for moderatorstatus. Nice.

7034878[/snapback]

Pff...you wish ;)

Server Error Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.

Urk...skjelden gmail er nede altså..

Endret av b-real
Skrevet
Man skal jo helst være 18.

7034907[/snapback]

Check.

Hah! Jeg har offisielt 0% og er endelig aktuell for moderatorstatus. Nice.

7034878[/snapback]

Pff...you wish ;)

7034915[/snapback]

Hvilken store forskjeller er det på oss? Vi er begge to pøbler som har tilbrakt mye tid i SO. Jeg er kanskje spesielt rølpete fordi jeg ikke er moderator, men jeg klarer å være like objektiv som alle andre. Det blir ikke permban av alle jeg ikke liker, akkurat. :wee:

Skrevet (endret)

Pass deg, Stefan. Du vet at Lars som prater nordlandsk eier.

Legg merke til at det er Hylo som skriver.

Endret av mushi
Skrevet

Vel folkens. Da blir jeg borte i rundt fire dager. Fram til helgen altså! Har fått Aalton til å banne brukeren disse dagene. Så jeg kommer overhodet ikke til å komme innom. Snakkes senere!

Snorre :)

Skrevet
Vel folkens. Da blir jeg borte i rundt fire dager. Fram til helgen altså! Har fått Aalton til å  banne brukeren disse dagene. Så jeg kommer overhodet ikke til å komme innom. Snakkes senere!

Snorre :)

7034979[/snapback]

Hade bra! :) Snakkes en annen gang!

Skrevet
Sikler du virkelig etter å være moderator?

7034962[/snapback]

Jeg blir ikke såret eller overrasket om jeg ikke er aktuell, men jeg føler at jeg har mye fritid som jeg kunne brukt på å endre trådtitler og flytte innlegg i stedet for å surfe Youtube hele dagen. Det blir enten moderatorstatus eller en hobby.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...