Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
b-real: Hva skal egentlig avataren din forestille?

7019239[/snapback]

Orginalbildet er det en snakkeboble over figuren der det står "I love you organ".
Skrevet (endret)
b-real: Hva skal egentlig avataren din forestille?

7019239[/snapback]

Orginalbildet er det en snakkeboble over figuren der det står "I love you organ".

7019413[/snapback]

:wee:

Da pakker jeg sammen boksen min og stikker hjem.

Endret av ;P
Skrevet
Er den der ekte, eller går den bort i vask?

7019469[/snapback]

Vel, den har vært der i nesten 2 år nå så at den går bort med det første tviler jeg sterkt på.
Skrevet

Når vi først er inne på dette med tatoveringer. Det er en tatovering jeg syns er skikkelig turn-on når det gjelder jenter. Altså en liten tatovering rett over rompa (har ikke noe å si hva det er, kanskje en liten drage elns). Utrolig digg :D

Skrevet
Når vi først er inne på dette med tatoveringer. Det er en tatovering jeg syns er skikkelig turn-on når det gjelder jenter. Altså en liten tatovering rett over rompa (har ikke noe å si hva det er, kanskje en liten drage elns). Utrolig digg  :D

7019544[/snapback]

Word! *14**tegn*

Skrevet
Når vi først er inne på dette med tatoveringer. Det er en tatovering jeg syns er skikkelig turn-on når det gjelder jenter. Altså en liten tatovering rett over rompa (har ikke noe å si hva det er, kanskje en liten drage elns). Utrolig digg  :D

7019544[/snapback]

Det er harry!

Skrevet

Æsj, Jeg gir opp dette godteriet her. På mange av ... godteriene er den ene, eller begge, sidene glatte -- med andre ord, sukkeret er ikke der. Og det faller ikke bare av av seg selv.

:cry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...