Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kveld hos meg nå. Natta!

Lykke til med siste året. Jeg skal også sette av mere tid til skole, siste året her også. Natti-natt! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har sluttet som brukermoderator rett og slett. Skal tilbringe mindre tid på forumet framover og mer tid foran bøker og sammen med andre mennesker.

7011218[/snapback]

Prøvde jeg også, måtte tilbake etter sommeren.

Fikk nesten lyst til å be om permban, menmen.. skal jeg slutte, skal det gjøres skikkelig. Jeg er nå på avvenning :p.. sitter ikke like mye foran pcen som jeg gjorde før.

Skrevet (endret)
Sånn, da var man endelig koblet opp på HW-LAN .. Hva nå? ...

7011110[/snapback]

Gå hjem. :wee:

Jeg har sluttet som brukermoderator rett og slett. Skal tilbringe mindre tid på forumet framover og mer tid foran bøker og sammen med andre mennesker.

7011218[/snapback]

Har du set lyset i enden av TP-kabelen?

Og med "Absolute Music 3 - Monty Python / Always Look On The Bright Side Of Life" sier jeg god natt. :)

PatrickM: Skal ta meg en tur snart. :) Skal bare kjøpe busskort først. Skal vi si neste helg? ;)

Endret av Skogli
Skrevet (endret)
Skogli: Det tar meg ti minutter ned til Nesttun, så sant jeg ikke er med venner så har jeg tid.

7011239[/snapback]

Ok. Det tar meg :hmm: Er det 3 kvarter med buss? :p

SnittLeif: Jeg stod nettopp ute i morgenkåpa og tok pakkens siste røyk. Og da er det ikke mer røyk før til søndag/mandag. :wee:

Endret av Skogli
Skrevet
SnittLeif: Jeg stod nettopp ute i morgenkåpa og tok pakkens siste røyk. Og da er det ikke mer røyk før til søndag/mandag. :wee:

7011243[/snapback]

Har heldigvis en bortimot full pakke rød3 jeg da. :)

Penger har jeg da også på mystisk vis fått, even though i am arbeidsledig som bare det

Skrevet
Skogli: Det tar meg ti minutter ned til Nesttun, så sant jeg ikke er med venner så har jeg tid.

7011239[/snapback]

Ok. Det tar meg :hmm: Er det 3 kvarter med buss? :p

7011243[/snapback]

Tar meg 30min med buss og 10min med sykkel. :!:

Skrevet (endret)

Well. Enough small-talk

Np: Sleepytime Gorilla Museum - Babydoctor

And with that, i bid you all farewell and good night.

EDIT: Fytti hengeballe, så kaldt det var i senga mi!

Endret av SnittLeif
Skrevet
Har heldigvis en bortimot full pakke rød3 jeg da. :)

Penger har jeg da også på mystisk vis fått, even though i am arbeidsledig som bare det

7011246[/snapback]

Fysja meg. Malboro Light. ;)

Tar meg 30min med buss og 10min med sykkel.  :!:

7011249[/snapback]

:!: Snarvei med sykkel da antar jeg?

Skrevet (endret)
Tar meg 30min med buss og 10min med sykkel.  :!:

7011249[/snapback]

:!: Snarvei med sykkel da antar jeg?

7011261[/snapback]

Neh, bare det at veien opp til det lille "fjellet" jeg bor på er kronglete, og at bussen kjører inn i en dal, så ut igjen... mens jeg slipper dalen.

Det er deilig følelse å sykle i 60km/t nedover veiene her, mens bilene holder 40-50km/t. :dribble:

Endret av PatrickM
Skrevet
Nei, nå er det natta. Sååeh, god natt. :)

7011250[/snapback]

Hva, legger du deg allerede? Jaja, du får ha en god natt, du også, og sov godt, så snakkes vi i morgen.

Skrevet (endret)
Neh, bare det at veien opp til det lille "fjellet" jeg bor på er kronglete, og at bussen kjører inn i en dal, så ut igjen... mens jeg slipper dalen.

Det er deilig følelse å sykle i 60km/t nedover veiene her, mens bilene holder 40-50km/t.  :dribble:

7011269[/snapback]

Ahh, da så.

uff, jeg takler ikke store hastigheter på sykkel. (pga. balanseproblemer)

NP: Irish Drinking Songs - Tim Finnegan's Wake

In Gaelic whiskey is known as uisce beatha, or water of live.

Endret av Skogli
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...