Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
:D du måtte redigere IGJEN..

neida, skal ikke mobbe jeg.

7005534[/snapback]

Åja, du mobber meg skikkelig hehe, tar det ikke så tungt, er bare noen ganger det går litt fort i svingene.

Noen som vil ta på på? noen?

@Demille, Lemleste er vel sånn...Mishandle, ødelegge...eller no, på mennesker eller dyr, går vel ikke akkurat å lemleste en stein :shrug:

Endret av Den store P
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, da har jeg begynt å etablere meg i ny jobb hos stjelenor! :D Vært her litt over en måned, men de tre første ukene var opplæring.. Noen andre her som jobber i telenor? :p

Skrevet
Du vet du får venner når du er jente og sier:
tssj, er bra å være nerd! faktisk..

7005568[/snapback]

7005594[/snapback]

HAHA! :!: Men jeg mener det.. en nerd er jo en som er flink i det en driver med els,er det ikke?

Skrevet
Jeg har blitt sjuk, og bursdagen min er i morra :(

7005578[/snapback]

Off, sånt er kjipt...

Stikker du ikke innom Lanet i dag da elr?.. :dontgetit:

7005590[/snapback]

Nei, tror jeg holder meg hjemme. Har litt vasking og sånt som må gjøres, skal skrive ferdig og levere en jobbsøknad og sånt. Dritt.

Skrevet (endret)
Dem store P:

Kjeder du deg? :p

7005639[/snapback]

Jeg? nei aaaaaldri :p

@Juliess, Jeg kan pakke meg selv inn og sende meg selv i posten, jeg er veldig omtenksom og snill og hyggelig å full av positive tanker :love:

Endret av Den store P
Skrevet
Flott, vi får håpe du rekker frem, jeg har bursdag i morgen. Er det andre som vil sende seg selv, så kom igjen, dere mottas med takk!

Makaroni nå :)

7005669[/snapback]

Jeg kan sende meg selv.. Jeg er ikke gutt, men fungerer fint som din personlige tjener.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...