Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skjønner ikke hvorfor.. Jeg blir trist på en litt go måte når jeg hører botten anna

6973504[/snapback]

Tilogmed bundy er over den sangen..

6973508[/snapback]

Sitter på brutterns pc, bare satte på play, og etterhvert kom den sangen på.. jaja

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du burde høre albumet. Det heter "lol" faktisk.

Herregud er det mulig. Fjortissmusikk ftw? Har hørt 30 sekunder av boten anna, og 30 av en anna LAN sang eller noe sånt. Herregud jeg flirer meg ihjel av kreativiteten.

Skrevet
Skjønner ikke den sangen jeg. Har aldri giddet å høre hele, så utrolig retarded at det nesten ikke er mulig.

6973521[/snapback]

Du burde høre albumet. Det heter "lol" faktisk.

6973528[/snapback]

Tror det heter ett eller annet med LoL <(^^)>

Skrevet
Sitter på brutterns pc, bare satte på play, og etterhvert kom den sangen på.. jaja

6973529[/snapback]

Gjorde du sikkert.. Hehe.

6973554[/snapback]

Gret, du tror meg ikke :)

Skrevet
Se for deg at Bundy er jente!

6973662[/snapback]

Sjekk sigg :wee:

6973673[/snapback]

Visst vi gjør det, blir plutselig følelsene dreid om... Men har en følelse av at Bundy er en drit stygg gutt, som har problemer med å få venner, så derfor sitter han og spammer på OT-baren hele dagen...

Skrevet
Visst vi gjør det, blir plutselig følelsene dreid om... Men har en følelse av at Bundy er en drit stygg gutt, som har problemer med å få venner, så derfor sitter han og spammer på OT-baren hele dagen...

Ja. Bundy er stygg, har faktsik bilde av han på PCen. Kan sende PM til de som vil ha :)

Skrevet

Ja. Bundy er stygg, har faktsik bilde av han på PCen. Kan sende PM til de som vil ha :)

6973703[/snapback]

Jeg vil ha :ph34r:

Skrevet

6973703[/snapback]

Jeg vil se :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...