Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
b-real, burde det ikke være lov å legge ut sitt navn? det er vel opp til f.eks meg om jeg vil gi ut min info eller ikke? Noen folk her inne har jo brukernavnet som navnet sitt og ^^

Just thinking...

6954812[/snapback]

Selvsagt, dere kan legge ut navn, tlfnr deres hvis dere vil det, men dere har ikke tillatelse å legge ut mitt. Det er forskjellen ;)

Skrevet

I dag så jeg kanskje tidenes mest pinlige reklame, jeg tror det var på TV3.

En av setningene brukt i reklamen for Basshunters nye album gikk slik:

"Likte du båten Anna? Da kommer du til å elske ... osv."

Jeg døde litt inni meg.

Skrevet
b-real, burde det ikke være lov å legge ut sitt navn? det er vel opp til f.eks meg om jeg vil gi ut min info eller ikke? Noen folk her inne har jo brukernavnet som navnet sitt og ^^

Just thinking...

6954812[/snapback]

Selvsagt, dere kan legge ut navn, tlfnr deres hvis dere vil det, men dere har ikke tillatelse å legge ut mitt. Det er forskjellen ;)

6954900[/snapback]

ok. da bestemmer jeg at dere ikke får quote innleggene mine. de som gjør det skal gis 4 uker ban og 20%warn.

Skrevet
Et nick er et egen identitet! B-Real, må jeg si nicket ditt når vi treffes i Oktober? :p

6954911[/snapback]

Fan, den problemstillingen har jeg egentlig ikke tenkt på ;)

Hehe, neida, da kan dere godt bruke mitt egentlige navn, men jeg vil ikke ha det lagt ut på dette forumet, that's all :)

Skrevet (endret)

syntes alle bør respektere andres valg og spesielt respektere de med feriebilletter i hånda :)

@Luchy,

tror vi skal droppe B-Reals navndiskusjon..

Endret av Zande
Skrevet
Hvorfor fikk bundy 2 uker "fri" igjen?

6954828[/snapback]

Bundy fikk 4 uker "fri" - Det har sine grunner, vi kommer ikke til å fortelle dere nettop hvorofor, da dette er interne årsaker, og en intern sak.

Men det har noe med å ignorere åpenlyse moderator merknader og provosering av moderator :)

Skrevet
b-real er flau over navnet hans :p

6954940[/snapback]

Neida, jeg er stolt over navnet mitt jeg, liker det veldig godt :)

Annyhur...tror jeg skal prøve meg på det brødet jeg har liggende. Det har ikke ligget så lenge så det skal ikke være mugg på det tror jeg :ermm:

Skrevet
ok. da bestemmer jeg at dere ikke får quote innleggene mine. de som gjør det skal gis  4 uker ban og 20%warn.

6954925[/snapback]

Bare så synd at du aldri får muligheten til å gjøre det da ;)
Skrevet
b-real er flau over navnet hans :p

6954940[/snapback]

Neida, jeg er stolt over navnet mitt jeg, liker det veldig godt :)

Annyhur...tror jeg skal prøve meg på det brødet jeg har liggende. Det har ikke ligget så lenge så det skal ikke være mugg på det tror jeg :ermm:

6954970[/snapback]

Ikke start med å nevne muggene brød, har opplevd det altfor ofte, gjærne litt for sent også :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...