Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅååÅåhH.. :love:

6935847[/snapback]

Det er såå godt. mhmhmh..

6935870[/snapback]

Jaja, jeg har 3 poser potetgull(inkludert french fries^^), 20-30 milkyway crispy rolls, og 1 smashbar :wee:

6935905[/snapback]

Frister meg ikke.(kanskje potetgullet litt, men men..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅååÅåhH.. :love:

6935847[/snapback]

Det er såå godt. mhmhmh..

6935870[/snapback]

Jaja, jeg har 3 poser potetgull(inkludert french fries^^), 20-30 milkyway crispy rolls, og 1 smashbar :wee:

6935905[/snapback]

Godte moms :p

Skrevet

6935905[/snapback]

Hvordan fikk du tak i sååå mange? Var ikke det dyrt?

Skrevet

6935905[/snapback]

6935938[/snapback]

Fant de på kiwi. (Les i en tråd i gledesutbrudd, der har jeg skrevet noe om hvor mye jeg fant en gang :p). Fant de på lørdagen, fikk de gratis siden de gikk ut på dato på søndagen(ja i går). Så de er jo bare 1 dag gammel elns :)

Skrevet

Ikke diss Gilmore Girls, makan til flott serie skal man lete lenge etter. Er jo et kjempesøt program :love:

Edit: Dessuten har jo hovedrolle innhaver de utrolig vakre øynene.

Skrevet
*Ser på gilmore girls* :p

Er ikke det ei jentegreie? :p

6935963[/snapback]

Jeg hadde en " :p " bak ;)

6935972[/snapback]

Det var bare for at vi andre skulle _tro_ at du kødda sånn at du kunne se Gilmore Girls ifred eller? :p

Skrevet

6935905[/snapback]

6935938[/snapback]

Dirty money...:whistle:
Skrevet
Fant de på kiwi. (Les i en tråd i gledesutbrudd, der har jeg skrevet noe om hvor mye jeg fant en gang :p). Fant de på lørdagen, fikk de gratis siden de gikk ut på dato på søndagen(ja i går).  Så de er jo bare 1 dag gammel elns :)

6935968[/snapback]

Kan du sende noen i posten min? Det er den beste sjokkisen på lik linje med smash. Du kan jo ikke ete så mye sjokolade. Da blir du jo feit :innocent:

Skrevet

Åååh, jeg hater den helsikes imbesilen av en jævla møkka hybel"kamerat" som abolutt hele jævla tiden skal laste ned så forpult mange filmer med det stygge bit-torrent-programmet sitt som sørger for at jeg får så forpult mye ping i WoW! Brenn, din helsikes tankeløse fjott!

Skrevet

Tilgi meg, alle sammen, men jeg har faktisk aldri hørt om Gilmore Girls før. :p

Skrevet
Fant de på kiwi. (Les i en tråd i gledesutbrudd, der har jeg skrevet noe om hvor mye jeg fant en gang :p). Fant de på lørdagen, fikk de gratis siden de gikk ut på dato på søndagen(ja i går).  Så de er jo bare 1 dag gammel elns :)

6935968[/snapback]

Kan du sende noen i posten min? Det er den beste sjokkisen på lik linje med smash. Du kan jo ikke ete så mye sjokolade. Da blir du jo feit :innocent:

6935993[/snapback]

hehe, kan jeg vettu. Må få adresse da. kan hende de smelter på veien men :p

Skrevet

hehe, kan jeg vettu. Må få adresse da. kan hende de smelter på veien men :p

6936025[/snapback]

Wee! Jeg tar sjangsen på at de kan smelte :grin: Skal du på hw-lan? Kan jo få de der hvis du skal dit :) *tenke om du sa noe igår*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...