Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal se V for Vendetta etterpå. :)

Bør jeg glede meg? :p

6837986[/snapback]

Definitivt. Den filmen er fantastisk.

Faen, jeg må gjøre lekser =/

6838068[/snapback]

På en søndag? :no:

6838072[/snapback]

Når de er til mandag, og jeg deppa i hele går når jeg burde ha gjort lekser, så ja.

Skrevet (endret)
Skal se V for Vendetta etterpå. :)

Bør jeg glede meg? :p

6837986[/snapback]

Gled deg ,konge film, last*hosthark*Kjøpte den i går, har sett den før men skal se den igjen i kveld :)

Endret av RostaD
Skrevet
Når de er til mandag, og jeg deppa i hele går når jeg burde ha gjort lekser, så ja.

6838124[/snapback]

Håper da ikke de ga deg leksene på en fredag? Sånn at du må gjøre lekser i helgen.

Skrevet

Faen så jeg gleder meg til jeg får igjen markedsførings-oppgaven jeg skrev på fredag :D

Edit: Noen som vet fagkrav og studiepoeng krav til NHH sin Siviløkonom-linje?

Skrevet
I morgen er det først matteprøve i 2 timer og så sverget fransklæreren på at han skulle kjøre verbterror-opplegget sitt  :(

6838177[/snapback]

jeg må seriøst skaffe meg briller. jeg leste det som:

I morgen er det først matteprøve i 2 timer og så sverget fransklæreren på at han skulle kjøre vibrator-opplegget sitt  :(

6838177[/snapback]

Skrevet
Gled deg ,konge film, last*hosthark*Kjøpte den i går, har sett den før men skal se den igjen i kveld :)

6838163[/snapback]

Høres bra ut. :)

Sover ikke du? :p

6838219[/snapback]

Sove hva er det? :dontgetit:

Skrevet

jeg må seriøst skaffe meg briller. jeg leste det som:

I morgen er det først matteprøve i 2 timer og så sverget fransklæreren på at han skulle kjøre vibrator-opplegget sitt  :(

6838177[/snapback]

6838236[/snapback]

Du trenger ikke briller, er vel kanskje heller du som generelt har litt feil tankegang innimellom :wee:

Skrevet
Nå har man kommet inn etter å ha vært ute i det fine været! Oh, blir så mye blidere etter at jeg har vært ute i fint vær :cool:

6838283[/snapback]

Har litt mer innvirkning på humøret enn man skulle tro faktisk.. Litt spørs men.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...