Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
uh! dette skjer når folk kommer med crapy forslag til sig. :hrm:

6837039[/snapback]

:cry:

Hva med meg?

EDIT: ;)

Endret av Thewiz
Skrevet

Neida, aldri på meg :whistle:

6837026[/snapback]

hvorfor skulle jeg være sinna på deg? Du er jo så snill :)

ps: er ikke sinna lengre. :love:

6837038[/snapback]

Koselig å høre ;)

Demille: da må du ta vekk Gudfaren signaturen din i samma slengen. Den passer plutselig ikke inn der som signaturmateriale lenger :p

Skrevet
Ah, skal møte gutta etterpå og kjøpe kebab. <3 Mmmm!
Oh, jeg liker kebab. Men bare med ekstra, ekstra mild saus. :wee:

6837004[/snapback]

Faen i helvette. Nå fikk jeg ekstremt lyst på kebab :(

Skrevet

Juppi! Mushi er ikke sint lengre. Fin avatar btw. Du burde legge alle de forskjellige bildene opp på en server og få et script til å bytte mellom dem slik at avataren skiftes for hver refresh.

Snorre :)

Edit: Ø.B: Du har fem linjer i signatur i diskusjon.no-skinnet. Reduser før jeg gjør det ;)

Skrevet
Juppi! Mushi er ikke sint lengre. Fin avatar btw. Du burde legge alle de forskjellige bildene opp på en server og få et script til å bytte mellom dem slik at avataren skiftes for hver refresh.
Enig, hadde blitt bra. :)
Skrevet

Snorre :)

6837062[/snapback]

Hadde vært sinnsykt kult, og forvirrende :wee: Men jeg har bare to puser ejg tar bilder av og de er ca. like. Skal se hva jeg får til.

Skrevet
Nei, overhodet ikke. ;)
Liker faktisk sterk mat ganske godt. :)

6837079[/snapback]

Fant chili taco saus i Italia når jeg var der :love:

Taco har aldri vært så godt.. Dumt jeg spiste opp hele bøtta på en middag :tease:

Skrevet

Var hos en kamerat i går, vi skulle se film. Han har ca 350 filmer i hylla si. Fant ingen alle ville se så et par stakk over for å leie en, også kommer de tilbake med Big mommas house 2.

AHHHHHHHHHHHHHHHHH

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...