Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver selvfølgelig på PC om jeg har mulighet til det,

men siden læreren vår absolutt skulle ha det håndskrevet, så må jeg skrive med penn. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Downgrada en psp i stad, for en kompis. Når jeg oppdaterte så feila updaten på 99%, funka helt fint etterpå da :wee:

Måtte oppgradere til 2.71 for å nedgradere til 1.5.

6789766[/snapback]

Det må du gjøre når psp'en min kommer tilbake fra reprasjon. Jeg gjorde tydeligvis noe feil :!:

Skrevet
Jaja. Da stikker jeg. Kommer tilbake i morgen kveld. Ønsk meg lykke til på hundeutstillingen!

6789900[/snapback]

Skal du stille ut moren din?

6789903[/snapback]

Moren min er ingen hund.

*poff*

Skrevet
Jaja. Da stikker jeg. Kommer tilbake i morgen kveld. Ønsk meg lykke til på hundeutstillingen!

6789900[/snapback]

Hvordan hund har du?

6789978[/snapback]

HVILKEN

Meeeeeh, ble ingen fest på meg i kveld tror jeg.. Jeg er slapp, halvdau, og det regner ute.. Dere kan redde meg ved å si at dere skal henge på forumet ikveld.

Så har jeg noe å gjøre hvertfall.

Skrevet

Hva er sjansen for at jeg blir stoppet med scuter, vis jeg bare kjører på veien i 2min og følger alle regler? tror du Onkel Politi gidder og stoppe meg?

Skrevet
Hva er sjansen for at jeg blir stoppet med scuter, vis jeg bare kjører på veien i 2min og følger alle regler? tror du Onkel Politi gidder og stoppe meg?

6789990[/snapback]

Kommer helt ann på. Antagelig er det ingen politi der akkurat da. Kjører du forbi en kontroll kan det godt hende de stopper deg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...