Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

np: House of Pain - Jump Around

Jump around, Jump around, Jump around, Jump around, Jump, Jump, Jump, Jump, Jump, Jump, Jump, Jump!

Just gotta love'em :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå er det poker også. Faen. Jeg har ikke penger. Noen som har lyst å investere i mine skills? 50/50

6649863[/snapback]

Neh. Men du kan derimot satse på å få rocket pockets hele tiden! :w00t:
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg har ikke råd til buy in. Jaja, får henge her til batteriet ryker, så dasse opp på det triste rommet og legge meg altfor tidlig. Perm i morgen :love:

Skrevet
Yay! Kjørte gocart i dag. Dritartig. :wee: Skal hente scooteren i morra. :) Gleder meg som en unge.

6649706[/snapback]

Høres morsomt ut. Kjørte vannscooter i frankrike. :D

Skrevet
Jeg har ikke råd til buy in. Jaja, får henge her til batteriet ryker, så dasse opp på det triste rommet og legge meg altfor tidlig. Perm i morgen :love:

6649892[/snapback]

Spill litt poker på nett. :)

Men nå hadde jeg tenkt meg ut å sykle litt freestyle. :)

Skrevet

Shit. Begynnelsen av september blir dritdigg! Dame på høsten for første gang (er bestandig da jeg savner det å ha fast følge mest), ny PC, samt Amputechture og Dream Theater livedvd/cd kommer ut. Jeg gleder meg til om en måned ffs!

Skrevet

Lurer faktisk litt på Mac jeg. Eller, MacBook.

Starter på media på videregående, og trenger en fin pc for videoredigering og slikt. Mac er jo som skapt for det.

Dessuten er det pent, og ikke så altfor dyrt.

Hmmz. :)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

6649903[/snapback]

Ah, det fristet. Skal sykle som en satan i helgen.

Og så stakk alle marinesoldatene på byen og wh1te satt igjen helt mutters alene.

Skrevet

6649903[/snapback]

Ah, det fristet. Skal sykle som en satan i helgen.

Og så stakk alle marinesoldatene på byen og wh1te satt igjen helt mutters alene.

6649915[/snapback]

Skjønner godt at det frister, er gøy som faen å sykle! Skal til skateparken og lage meg noen fete gaps og corners der... :)

Byen er dum. Bartendere som er heite tar veldig mange kroner ut av kontoen din. =(

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Er du Marinejeger elns wh1te?

6649921[/snapback]

Nei, jeg er ikke det. Jobber som IT-nerd/treningsnerd i fysisk fostring i Marinen. Om 1 måned så kan det være jeg tjener 300k i året som 19-åring ved å gjøre akkurat det samme pisset som jeg gjør nå. Should I?

Skrevet
Nei, jeg er ikke det. Jobber som IT-nerd/treningsnerd i fysisk fostring i Marinen. Om 1 måned så kan det være jeg tjener 300k i året som 19-åring ved å gjøre akkurat det samme pisset som jeg gjør nå. Should I?

6649931[/snapback]

Det siste der hørtes ikke dumt ut, hva slags utdanning og slikt har du?

Skrevet
Det gikk litt hardt for seg igår!!

6649848[/snapback]

Hva i helv...? :dontgetit:

6649857[/snapback]

det er mer

6649955[/snapback]

Har du røykt gamle sokker igjen ? :dontgetit:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive