Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
m3di4 (3n73r 3r f0r n99bz

(Media Center er for noobs) :p

6519488[/snapback]

Så definitivt ikke. Media Center er for proffer med 360 :love:

Huh, bruker nesten Xboxen mer til mediesenter enn til spilling :hmm:

 

Rockna: Er kjipt ja, bor du i Nord du og?

6519612[/snapback]

 

Bor i Troms

Lenke til kommentar
Selvfølgelig har jeg msn ( :love: ), og selvfølgelig er jeg lovlig.

6519574[/snapback]

Jeg så profilen din i går, og tenkte "stakkars jente, hun blir neste i rekken til å gjennomføre HW-babenes syv skritt" (se signatur). Pass deg, noen av oss biter. Men jeg biter ikke.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Kan gjerne vise bilder, komplimenter (uansett om de er fra nørds eller ei) er koselig, og hvorfor skulle jeg ville slette noe som allerede er lagret..? ;)

6519657[/snapback]

Jeg bare sier ifra, noen her inne er mer eller mindre sleskete slasker. Men det er fint å se at nye jenter kommer. :)

Lenke til kommentar
Kan gjerne vise bilder, komplimenter (uansett om de er fra nørds eller ei) er koselig, og hvorfor skulle jeg ville slette noe som allerede er lagret..? ;)

6519657[/snapback]

Jeg bare sier ifra, noen her inne er mer eller mindre sleskete slasker. Men det er fint å se at nye jenter kommer. :)

6519666[/snapback]

Sånt må man vel bare regne med på et sånt forum :)

Lenke til kommentar

Velkommen til forumet juliess. ;)

 

fint å få nye jenter her. Og ja det er mange slasker her, men de fleste bruker å spøke når de er slik.

 

Hvis du ikke har merket det ennå så er SO5 noe av det mest useriøse delen av forumet. mer useriøst enn humor-delen :p

 

edit: og bare for å si det. dobbelpost = fy fy. så skam på meg :blush:

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
er fra tromsø jeg også. tydeligvis andre også. skulle ha sett den samtalen vi hadde i natt  :!:

6519676[/snapback]

Ka? Deinn barske nordlendings faenskapen vi hadde hær i SO?

 

Faen steiki, barskare nordlendinga ska du leite lenge etter :cool:

 

Ka dokker sei. Ska vi ha træff på Dolly neffør hifiklubben en gång?

Lenke til kommentar
er fra tromsø jeg også. tydeligvis andre også. skulle ha sett den samtalen vi hadde i natt  :!:

6519676[/snapback]

Ka? Deinn barske nordlendings faenskapen vi hadde hær i SO?

 

Faen steiki, barskare nordlendinga ska du leite lenge etter :cool:

 

Ka dokker sei. Ska vi ha træff på Dolly neffør hifiklubben en gång?

6519698[/snapback]

 

Har du truffet flaska igjen naa? :hm:

Lenke til kommentar
er fra tromsø jeg også. tydeligvis andre også. skulle ha sett den samtalen vi hadde i natt  :!:

6519676[/snapback]

Ka? Deinn barske nordlendings faenskapen vi hadde hær i SO?

 

Faen steiki, barskare nordlendinga ska du leite lenge etter :cool:

 

Ka dokker sei. Ska vi ha træff på Dolly neffør hifiklubben en gång?

6519698[/snapback]

 

Ja, vi e di feteste karan hær på forumet. Vi kajn jo stikke nepå Yonas, som e den eneste av dæm i værdn. Sånn æ fårstår d.

 

men d æ sir e d d e. ikke d du sa i går. d d e e d d e, ikke de de e. så d d e e d d e, ikke de de e.

 

edit: :cool:

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Sånt må man vel bare regne med på et sånt forum :)

6519675[/snapback]

Joda, sant nok. Men når du har vært her en stund kommer du til å skjønne hva jeg mener. :)

 

Utrolig søt hund du har. Er det en irsk ulvehund? Den ligner på naboens søte krapyl, som altså er en irsk ulvehund. Selv har jeg en 1 år gammel hund som er blanding av bordie collie, collie, husky, lundehund og labrador. Skikkelig bastard. :D Den ser egentlig ut som en bordie collie med collie-snute og husky-pels.

 

Nå skal foreldrene til hunden min få et nytt kull, og vi skal kanskje få en av valpene. Så utrolig kos det ville vært, både for oss og for hundene.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Har du truffet flaska igjen naa? :hm:

6519702[/snapback]

Neh, kjærlightssorg/irritasjon.

 

 

Ja, vi e di feteste karan hær på forumet. Vi kajn jo stikke nepå Yonas, som e den eneste av dæm i værdn. Sånn æ fårstår d.

 

men d æ sir e d d e. ikke d du sa i går. d d e e d d e, ikke de de e. så d d e e d d e, ikke de de e.

6519709[/snapback]

Drit i da.

 

Eg kødda aldri me den førbainna driten. Eg sei De e de de e.

 

Dollys har bedre pizza. Og ja, vi ruuule gata :cool:

Lenke til kommentar

Uff, jenter. Jeg blir gal av hele gjengen. Nå har jeg vært syk en periode, og nesten ingen har tatt noe kontakt for å høre hvordan det går. I dag følte jeg meg litt bedre, og ville finne på noe. Sa til en veninne at kanskje vi kunne finne på noe i kveld. Så ringer noen andre og spør om jeg vil være med på stranden og jeg sier ja, siden det ikke er kveld ennå. Nå er den andre veninna mi dødsforbanna på meg, og sier hun har ventet på meg i hele dag. Da kunne hun i det minste sendt en melling.

 

Gud, jeg gir opp!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...