Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt mulig dette er support, men jeg prøver allikevel.

Hvordan får jeg smileyene på forumet til å passe til msn? :fun: blir for stor, :w00t: får grønn bakgrunn osv.

Noen som har råd?

Skrevet
Stemmer det, you love me.

7312610[/snapback]

Korrektheten er absolutt til stede.

Trodde de fleste gjorde det, jeg. I hvert fall er det helt vanlig for meg å si cola for kokain.

7312779[/snapback]

Vi kule gatevante menneskene gjør det, AnAnAs.

Skrevet
Godt mulig dette er support, men jeg prøver allikevel.

Hvordan får jeg smileyene på forumet til å passe til msn? :fun: blir for stor, :w00t: får grønn bakgrunn osv.

Noen som har råd?

7312813[/snapback]

Lagre dem som .gif-filer, da kan du importere dem i opptil 20x30 piksler uten at de tilpasses. :)

Laster du opp bmp, png eller jpg blir de bare 10x10 eller 5x5 eller noe.

Skrevet
Lagre dem som .gif-filer, da kan du importere dem i opptil 20x30 piksler uten at de tilpasses. :)

7312822[/snapback]

De er .gif, men blir allikevel seende dumme ut. :(

Skrevet

7312822[/snapback]

Det funker ikke.

Skrevet
Vi kule gatevante menneskene gjør det, AnAnAs.

7312817[/snapback]

Åja, er man kul fordi en har plukket opp noen ord og uttrykk og bruker dem? Da er jeg ekstremt kul.

Føler meg isolert nå, vært hjemme alene i fem timer - hvorfor jobber jeg alltid overtid, overtid og overtid helt til kroppen ikke orker mer? Jeg kunne ha vært på et helt splendid vors nå. :mad:

Skrevet

b-real, sånn btw, så var det en kar som kalte deg streng på MSN i går, så sa jeg at du kanskje er streng, men bare streng når det passer seg og pusekatt 24/7. Tenkte bare du ville vite at jeg snakker om deg bak din rygg. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...