asad Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 *minispoiler* Jeg spurte vincent om han kunne gjøre meg om til et nattdyr, det gjorde han med glede. Fikk masse nye abilities, og det virka skikkelig kult. Men så fikk jeg høre at man blir VELDIG skadet av dagslys etterhvert, og at npc`er ikke vil snakke med deg og tilogmed angriper deg etter noen dager. Noen som spiller vampyr her og digger det? Jeg vil jo helst nyte sola og den fine naturen. hehe. Og hvordan vet npc`er at jeg er vampyr egentlig, det synes jo ikke akkuratt. Er det noen kule mods som "balanserer" hele greia med vampyrisme?
CogBliZ Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 *minispoiler* Jeg spurte vincent om han kunne gjøre meg om til et nattdyr, det gjorde han med glede. Fikk masse nye abilities, og det virka skikkelig kult. Men så fikk jeg høre at man blir VELDIG skadet av dagslys etterhvert, og at npc`er ikke vil snakke med deg og tilogmed angriper deg etter noen dager. Noen som spiller vampyr her og digger det? Jeg vil jo helst nyte sola og den fine naturen. hehe. Og hvordan vet npc`er at jeg er vampyr egentlig, det synes jo ikke akkuratt. Er det noen kule mods som "balanserer" hele greia med vampyrisme? 5990502[/snapback] Det er forskjellige stadier av Vampirizm du får, f.eks i begynnelsen har du bare 25 points vampireism, men etter noen dager ender du opp på 100... Det du kan gjøre for å få ned denne effekten er å feede på mennesker, da minsker du vampireism pointsene, og du tåler mer sol og du kan snakke med folk
asad Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Er det lett gjort å få ned antallet poeng til 25? Virka jo fett dette her!! Da er det bare å ete i vei, siden man blir tvunget til det Når merker folka at man er vampyr egentlig, hvor mange poeng?Og hvor fort dør man uti sola på det verste?
aleh Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Ved 100 så kommer vaktene etter deg og da kan du heller ikke være lenge i solen. Du kan være ute litt (avhengig av healtpoints) med det er bare til du kan finne en hule. Du ser "livet" ditt forsvine fort Jeg har nesten bare spilt som vampyr (100) men fant ut at jeg ville være litt i byene også så jeg drakk litt blod. Måtte også betale 30'000 gold i bot pga. diverse misforståelser men det er en annen historie.
asad Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Ved 100 så kommer vaktene etter deg og da kan du heller ikke være lenge i solen.Du kan være ute litt (avhengig av healtpoints) med det er bare til du kan finne en hule. Du ser "livet" ditt forsvine fort Jeg har nesten bare spilt som vampyr (100) men fant ut at jeg ville være litt i byene også så jeg drakk litt blod. Måtte også betale 30'000 gold i bot pga. diverse misforståelser men det er en annen historie. 5990821[/snapback] lol. 30000^^ sykt. OK, skal prøve å bli vampyr og venne meg til det. virker så fett. Vet dere om noen kule mods som har med dette her å gjøre?Kommer alltid noen forbedringer fra modde miljøet, kanskje de har laget noe om vampyrisme også..
Portalol Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 (endret) på det verste får du 8 damage per sekund i solen, det går fort ned for å si det sånn :| edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=564002 Endret 26. april 2006 av AmmO
asad Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 ok, takk. Jeg fant denne forresten, skal testes ikveld. http://www.tessource.net/files/file.php?id=2829
redflame Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Jeg har spilt som vampyr fra level 4 til 18(som jeg er nå) jeg er blitt helt avhengig av nattsynet som jeg har som vampyr , syntes det er utrolig digg. Er egentlig ikke noe problem og spille som vampyr, når det er gått tre dager(spill tid) så blir man 50% vampyr , da er det bare og stikke innom nærmeste by og suge blod fra nærmeste uteligger og vips så kan man være i sola i tre dager til. Noe jeg også pleier og gjøre er å bli 100% vampyr , da føler jeg meg som supermann og raider oblivion gater enkelt som bare det. Koser meg som vampyr jeg.
asad Skrevet 27. april 2006 Forfatter Skrevet 27. april 2006 Jeg har spilt som vampyr fra level 4 til 18(som jeg er nå) jeg er blitt helt avhengig av nattsynet som jeg har som vampyr , syntes det er utrolig digg.Er egentlig ikke noe problem og spille som vampyr, når det er gått tre dager(spill tid) så blir man 50% vampyr , da er det bare og stikke innom nærmeste by og suge blod fra nærmeste uteligger og vips så kan man være i sola i tre dager til. Noe jeg også pleier og gjøre er å bli 100% vampyr , da føler jeg meg som supermann og raider oblivion gater enkelt som bare det. Koser meg som vampyr jeg. 5994455[/snapback] tar 48 timer å bli 50% vampyr, og da dør man etter noen minutter ut i sola. Har prøvd. hehe. Men det kan gå opptil 22 timer før man MÅ skaffe seg noe å drikke, uten å bli skada av sola.
redflame Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 (endret) Er ikke noe problem og være 50% vampyr i sola , det eneste man må gjøre er å legge heal på hurtigknappen og dermed heale seg selv mens man er i sola. Livet faller faktisk ikke raskere en en magien fyller seg opp, så da kan man fint være i sola hele dagen hvis man ønsker. Her står det mer om vampyr greiene edit Endret 29. april 2006 av redflame
h00v3r Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 jeg spiller som vampyr er på første stadige når man blir skadet av sollys. var litt irriterende i starten, men venta til natta. Fikk night eye rings også, så kan bli ute i en evighet da
cptCory Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg kom i skade for å bli bitt og tenkte ikke mer over det før jeg sov en natt og våknet opp som vampyr. Satte straks ut for å finne en kur. Nå har jeg skaffet alle ingrediensene. Men har begynt å like å være vampyr, det er skikkelig digg så lenge man husker å feede en gang i døgnet så er ikke sola noe problem. Kommer hvertfall til å være vampyr en stund til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå