Gå til innhold

TES: Bra Våpen og Hvor finner jeg dem?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du ikke har noen mods som endre leveltabels og slikt så finner du våpen etter hvilken level du selv er.

 

Mener jeg så en liste/link til en liste hær på forumet for noen dager siden.

 

du har veldig liten sjangse for å finne daedric våpen og rustning når du er på en lav level.

Lenke til kommentar

Det er ikke sikkert at du finner dem ennå, hvis du fortsatt er på et lavt level.

 

Level-systemet i Oblivion tilpasser våpnene du kan finne til nivået du er på, så du får ikke så lett noe supersverd som dreper alt omkring deg på level 1. Når du etterhvert går opp i level og gjør main og sidequests vil gode våpen dukke opp på din vei.

 

 

 

Men du bør gjøre noen daedric shrine quests etterhvert. Det vil gi bra utbytte! Et av em må du gi fra deg i main quest etterhvert, ikke gi bort de beste...

 

 

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Tips:

 

 

 

Gå ut av imperial city ved den vestre gaten.

Ta ri sørover på veien(forbi ruinene og forbi hengebroen til høyre) og du kommer til an Oblivion-gate.

Omtrent der er det også en ruin\grotte som det finnes en meget kjapp\sterk kriger ved navn Umbra.

 

Lokk til deg denne damen, og få henne til å følge deg til imperial city og inn i byen slik at alle vaktene tar henne.

 

Og vips! du har akkurat skaffet deg et kjempesverd!

 

 

 

 

Offtopic:

læreren skjekker alltid vinduene så må bruke et program som skjuler vinduer. :innocent:

5989964[/snapback]

 

Løsning:

1. Fjerne alle vinduer og ta fram skrivebordet.

2. Ta bildet, og bruk dette som bakgrunnsbilde.

3. Få oppgavelinjen til å gå ute av syne(autohide tror jeg det heter på engelsk)

 

Voilà! :w00t:

 

Når læreren kommer bort til deg, ser han at du ikke har noen vinduer(verken lagt ned, eller oppe) og går videre.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...