Gå til innhold

Demo til Oblivion?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en demo av oblivion ute for nedlastning?

Tenkte jeg skulle teste om jeg fikke det inn på min maskin!

Noen som vet om jeg greier å få det inn?

Amd 2,2 - 2gig ram - Radeon X600

Takker!!1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke finner, bare last ned pirat verison. Er det jeg gjør for og teste dem. Når det ikke går på din pc er det egentlig ok at du ikke kjøper det ;) (min mening)

Skrevet

Tror neppe det blir en demo til Oblivion, og da blir det i alle fall en demo som ikke representerer spillet rettferdig. Oblivion er såpass omfattende og såpass stort at det lar seg ikke gjøre å lage en demo av bare en liten del av det.

Tror ditt system skal klare å kjøre det. Jeg har 512 MB ram, Gainward FX 6600 og Intel P4 2.8 Ghz CPU. Kjører spillet meget brukbart :)

Skrevet
Tror neppe det blir en demo til Oblivion, og da blir det i alle fall en demo som ikke representerer spillet rettferdig. Oblivion er såpass omfattende og såpass stort at det lar seg ikke gjøre å lage en demo av bare en liten del av det.

Tror ditt system skal klare å kjøre det. Jeg har 512 MB ram, Gainward FX 6600 og Intel P4 2.8 Ghz CPU. Kjører spillet meget brukbart :)

5987422[/snapback]

Tar å kjøper det i morgen , og viss ikke det funker så selger jeg d til en billig penge!

Men takk for svar! :)

Skrevet
Ingen vits å oppfordre til piratkopier. Tror neppe det blir en demo av Oblivion heller, med tanke på hvilket åpent RPG det er.

5987361[/snapback]

men og bruke 3-400 kr på noe som ikke virker? er det rimelig?

Skrevet
Ingen vits å oppfordre til piratkopier. Tror neppe det blir en demo av Oblivion heller, med tanke på hvilket åpent RPG det er.

5987361[/snapback]

men og bruke 3-400 kr på noe som ikke virker? er det rimelig?

5987623[/snapback]

Har ikke noe å gjøre med om det er rimelig eller ikke, er ikke lov til å prate/oppfordre til bruk av piratkopiering uansett her på forumet.

Skrevet

5987422[/snapback]

Det kom da demo til Daggerfall. En grei demo til Oblivion hadde jo vært å la den gå til du kommer ut av kloakken.

Skrevet

5987422[/snapback]

Det kom da demo til Daggerfall. En grei demo til Oblivion hadde jo vært å la den gå til du kommer ut av kloakken.

5989036[/snapback]

Sier ikke at det det er totalt umulig å gi en demo av Oblivion, men det blir totalt umulig å gi ut en demo som rettferdig representerer det virkelige spillet. En demo av et FPS spill kan begrenses til noen få brett. En demo av et strategispill kan være 2 missions (mener det var slikt i demoen av AOE 1 og 2). Men siden Oblivion er såpass svært som det er og såpass åpent fra starten, så mener jeg det blir umulig å lage en demo som rettferdig representerer spillet. En demo skal jo være noe som representerer det virkelige produktet, til en vis grad. Dvs at du får servert "hoved" funksjonene av spillet, og en del områder, slik at du får sett nok, men ikke nok til å tilfredstille deg. I.o.m at med en gang du kommer ut av kloakken så har du hele spilleverden for dine føtter. Å bare ha en demo som viser kloakken representerer ikke Oblivion på en rettferdig måte.

Skrevet (endret)

5987361[/snapback]

Kan jo alltids hende. Gothic 2 fikk da en demo. Riktignok flere år etter retail-versjonen kom ut, menmen.

Uansett, jeg tror heller ikke Oblivion får noen demo. Synes i det hele tatt at G2 kom med en. Slike spill har sjelden demoer, nettopp fordi de er så åpne, og det blir vanskelig å "sperre av" andre områder enn de som skal prøves i demoen, da dette blir litt misvisende (folk kan jo tro man ikke kan gå hvor man vil). :)

EDIT: Trådstarter: Spillet vil nok gå rundt på din PC helt fint, men du må belage deg på å kjøre det med nært minimale grafikk-instillinger. :)

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet
Bear: ellers kunne det vært en 2 timers trial eller noe sånt..

5991450[/snapback]

Joda, det er mulig, men da må de ha med HELE spillet med en 2 timers begrensning programert inn, noe som vil si at demoen til Oblivion blir den største demoen på nette. Selve innstallasjonen er på 1 DVD, dvs over 4 GB. Tror ikke det er noen som gidder å laste ned over 4 GB for å spille bare 2 eller noen få timer :)

Skrevet (endret)

5987361[/snapback]

Kan jo alltids hende. Gothic 2 fikk da en demo. Riktignok flere år etter retail-versjonen kom ut, menmen.

Uansett, jeg tror heller ikke Oblivion får noen demo. Synes i det hele tatt at G2 kom med en. Slike spill har sjelden demoer, nettopp fordi de er så åpne, og det blir vanskelig å "sperre av" andre områder enn de som skal prøves i demoen, da dette blir litt misvisende (folk kan jo tro man ikke kan gå hvor man vil). :)

EDIT: Trådstarter: Spillet vil nok gå rundt på din PC helt fint, men du må belage deg på å kjøre det med nært minimale grafikk-instillinger. :)

5991564[/snapback]

Skaffet meg spillet i dag. Startet spillet, og fikk beskjed om at instillingene ble satt på medium, 800*600 oppløsning da!!1 men det er jo tross alt bedre en ingenting.

edit: eller rettere sagt så ble spillet kjøpt i går!

:D

Endret av Skrote

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...