Gå til innhold

hvor er SE W810i billigest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2000,-.

 

Men hvorfor ikke bare ha aboet? Ringeprisene er fine uansett, og 12 mnd ganger 119,- er ikke så mye i forhold til avslaget.

 

Men - jeg tviler uansett på at telefonen er låst når den akkurat er kommet på markedet. Så man kan jo ta en råsjans - da får man w810 til 2437,-

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
2000,-.

 

Men hvorfor ikke bare ha aboet? Ringeprisene er fine uansett.

5987211[/snapback]

Fordi jeg har TalkMore og jeg bruker ikke telefonen så mye...

 

Så Det koster 1.000 kr. å si det opp da? 2.000 kr. inkl. telefon?

5987213[/snapback]

Nei, tele2's oppsigelsesgebyr er på 2000,-. Om du ikke bruker telefonen så mye så lønner det seg jo å ha tele2 mob+ enn å si det opp!

 

Regnestykke: 999,- + 12x119 = 2447,-.

 

Uten abo: 3122,-.

 

Dersom man da tar utgangspunkt i et "worst case scenario", at man bare ringer til netcom som er dyrest for tele2, så tar tele2 10 øre mer i minuttet enn talkmore. Dvs at man må ringe 11 timer med talkmore før man har spart inn de 660,- man betaler mer for telefonen.

 

Når du da bruker telefonen lite, er det ikke da enklest å benytte tele2?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Nei, tele2's oppsigelsesgebyr er på 2000,-. Om du ikke bruker telefonen så mye så lønner det seg jo å ha tele2 mob+ enn å si det opp!

 

Regnestykke: 999,- + 12x119 = 2447,-.

 

Uten abo: 3122,-.

 

Dersom man da tar utgangspunkt i et "worst case scenario", at man bare ringer til netcom som er dyrest for tele2, så tar tele2 10 øre mer i minuttet enn talkmore. Dvs at man må ringe 11 timer med talkmore før man har spart inn de 660,- man betaler mer for telefonen.

 

Når du da bruker telefonen lite, er det ikke da enklest å benytte tele2?

5994143[/snapback]

Kan nesten ikke ha Tele2 når jeg jobber i Expert-butikk... :p

Vil uansett sikkert gå snart over på en bedrfitsløsning.

Lenke til kommentar
Skal også bestille mobil, og ser at det tilbudet der er bortimot skreddersydd for meg, men jeg ser at leveringstiden er på 14 dager. I tillegg skal jeg overføre nr. mitt ditt og da vil det ta ytterligere 10 dager. Er ikke dette veldig mye?

5991698[/snapback]

Har de fjorten dagers leveringstid kan jeg garantere deg at de ikke har en bekreftet dato.

Lenke til kommentar
Skal også bestille mobil, og ser at det tilbudet der er bortimot skreddersydd for meg, men jeg ser at leveringstiden er på 14 dager. I tillegg skal jeg overføre nr. mitt ditt og da vil det ta ytterligere 10 dager. Er ikke dette veldig mye?

5991698[/snapback]

 

Jeg bestilte den telefonen med samme abonnement på mandag eller tirsdag og skla videreføre mitt gamle nr. Ringte så til tele2 og de sa at jeg skulle få den den 8.mai

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kjøpte min W810i (og er forøvrig kjemefornøyd!) hos AageM (Teleringen) for 2300,- med djuce magnum. Hadde da gavebevis på 300,- fra Telenor :D

 

Har sett den til samme pris hos Commit. Men ikke handle telefon hos Expert! Der kosta den 3199,- med 12mnd djuice magnum! Min bror kjøpte seg en ulåst W900i til rundt 4000,- på nettet. Hos Expert kosta denne 5199,- med abb! Hallo! Virker som de enten ikke følger med i markedet, eller håper at kundene ikke gjør det.

Lenke til kommentar
2000,-.

 

Men hvorfor ikke bare ha aboet? Ringeprisene er fine uansett.

5987211[/snapback]

Fordi jeg har TalkMore og jeg bruker ikke telefonen så mye...

 

Så Det koster 1.000 kr. å si det opp da? 2.000 kr. inkl. telefon?

5987213[/snapback]

Nei, tele2's oppsigelsesgebyr er på 2000,-. Om du ikke bruker telefonen så mye så lønner det seg jo å ha tele2 mob+ enn å si det opp!

 

Regnestykke: 999,- + 12x119 = 2447,-.

 

Uten abo: 3122,-.

 

Dersom man da tar utgangspunkt i et "worst case scenario", at man bare ringer til netcom som er dyrest for tele2, så tar tele2 10 øre mer i minuttet enn talkmore. Dvs at man må ringe 11 timer med talkmore før man har spart inn de 660,- man betaler mer for telefonen.

 

Når du da bruker telefonen lite, er det ikke da enklest å benytte tele2?

5994143[/snapback]

 

 

 

Kjøpte min W810i på siba. 990,- med Tele2 og mytt nr.

Da legger jeg bare de 119,- pr mnd på avtalegiro, åpner telefonen på GSMTeknikk og bruker mitt gamle sim hvor jeg har billig abo :D

 

Har funnet ut at jeg sparer litt på det. Jeg vil ikke ha abo hos Tele2 da det er forskjellig pris på hvem du ringer og dyr sms.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...