Gå til innhold

Hvor bør jeg kjøpe Samsung d600 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har tenkt og kjøpe meg denne mobilen nå :) Og lurer litt på hvor den er billigst osv.

Jeg vil også beholde det nummeret jeg har nå, hva blir det beste alternativet for meg da ? Har nå netcom young talk der jeg får 250 kr i måneden og bruke. Synest dette er en grei løsning, så kan tenke meg noe lignende det igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal kjøpe den på nettet er det bare å sjekke prisguiden på amobil/hw.

Nummeret ditt kan du beholde uansett. Dersom bindingen er ute blir det ingen avgift heller. Dersom du fortsetter hos Netcom slipper du å vente på portering.

Youngtalk gir ikke like billig telefon som f eks Active Talk, men dersom du er fornøyd med det abonnementet og er villig til å betale litt mer for telefonen får du gjøre det.

Husk at Youngtalk er veldig dyrt å ringe med.

Skrevet

Nummeret ditt kan du beholde uansett. Dersom bindingen er ute blir det ingen avgift heller. Dersom du fortsetter hos Netcom slipper du å vente på portering.

Youngtalk gir ikke like billig telefon som f eks Active Talk, men dersom du er fornøyd med det abonnementet og er villig til å betale litt mer for telefonen får du gjøre det.

5988795[/snapback]

du får den til 1 krone i morgen (fredag) i oslo hvertfall.

Skrevet

5988795[/snapback]

du får den til 1 krone i morgen (fredag) i oslo hvertfall.

6000620[/snapback]

Hvor hvor hvor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...