Torjus Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Fisk, hval, get it? Men, drev og mekket litt på et design og tenkte jeg måtte høre hva andre synes om det? URL: http://www.thinkfuzzy.net/nyside2/ Hva synes dere?
Amento Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Stilig Litt tomt, kunne hadd litt pynt rundt... Kanksje bedre om den siden du hadde vært innpå hadde stått i lys skrift på navigasjonen og de andre knappene i mørkt? Utenom det så synes jeg det har tøft jeg
arthoz Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Stilig Litt tomt, kunne hadd litt pynt rundt... Kanksje bedre om den siden du hadde vært innpå hadde stått i lys skrift på navigasjonen og de andre knappene i mørkt? Utenom det så synes jeg det har tøft jeg 5980789[/snapback] Enig med dette, selv om jeg syns den du har nå er bedre (mest pga headeren der ^^)
Amento Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Kanksje det egentlig hadde vært greit med en bredere side siden du har veldig mye skrift... Ble laaaaaangt å scrolle...
Torjus Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Stilig Litt tomt, kunne hadd litt pynt rundt... Kanksje bedre om den siden du hadde vært innpå hadde stått i lys skrift på navigasjonen og de andre knappene i mørkt? Utenom det så synes jeg det har tøft jeg 5980789[/snapback] Ikke dumt, skal teste litt på det i morgen! Kanksje det egentlig hadde vært greit med en bredere side siden du har veldig mye skrift... Ble laaaaaangt å scrolle... 5981398[/snapback] Nja... vet ikke helt jeg. Jeg liker minimalisme, og jeg skriver som regel ganske lite som du kan se her (thinkfuzzy.net). Så tror bare jeg vil ha det slik! ---- Tusen takk for kritikk, er veldig bra med ros og ris slik at jeg kan få brukbar side Ble det for mye dill dall i bunn eller ble det ok?
gather Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Fisk, hval, get it? 5980722[/snapback] Nå er vel ikke hval en fisk men derimot et pattedyr. Kunne ikke dy meg
Dunestar Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Prøv å tenk litt mer "out of the box". Du satser åpenbart på mørke farger - det føler jeg ikke du mestrer, spesielt ikke på denne skissa. Det mangler litt kontrast i det brunoransje mot det grå. Symbolikken, eller hva man skal kalle det, med alle rundingene fungerer dårlig. Dette bør jobbes mer med, både med farger, plassering og utførelse. Typografien, som er langt bedre på den nåværende siden din, svikter stort på denne skissen. Prøv å få inn litt skille mellom tittel, overskrift og header. Gi lenker og attributter en logisk farge og plassering. Ellers ser det helt greit ut. Behold din nåværende nettside - den er mye, mye bedre.
Torjus Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Okey, takk! Men hva med å bare bruke den som en midlertidelig portefølje side?
LoS Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg vil egentlig bare si at du bør bytte font, eller bruke paragrafer litt mer. Det var absolutt ikke lett å finne ut om jeg gadd å lese suppa som stod der engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå