Gå til innhold

Ny hval til slakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stilig :) Litt tomt, kunne hadd litt pynt rundt... Kanksje bedre om den siden du hadde vært innpå hadde stått i lys skrift på navigasjonen og de andre knappene i mørkt?

Utenom det så synes jeg det har tøft jeg :)

Skrevet
Stilig :) Litt tomt, kunne hadd litt pynt rundt... Kanksje bedre om den siden du hadde vært innpå hadde stått i lys skrift på navigasjonen og de andre knappene i mørkt?

5980789[/snapback]

Enig med dette, selv om jeg syns den du har nå er bedre (mest pga headeren der ^^)

Skrevet

5980789[/snapback]

Ikke dumt, skal teste litt på det i morgen! :)

Kanksje det egentlig hadde vært greit med en bredere side siden du har veldig mye skrift... Ble laaaaaangt å scrolle...

5981398[/snapback]

Nja... vet ikke helt jeg. Jeg liker minimalisme, og jeg skriver som regel ganske lite som du kan se her (thinkfuzzy.net). Så tror bare jeg vil ha det slik!

----

Tusen takk for kritikk, er veldig bra med ros og ris slik at jeg kan få brukbar side :) Ble det for mye dill dall i bunn eller ble det ok?

Skrevet

Prøv å tenk litt mer "out of the box". Du satser åpenbart på mørke farger - det føler jeg ikke du mestrer, spesielt ikke på denne skissa. Det mangler litt kontrast i det brunoransje mot det grå.

Symbolikken, eller hva man skal kalle det, med alle rundingene fungerer dårlig. Dette bør jobbes mer med, både med farger, plassering og utførelse.

Typografien, som er langt bedre på den nåværende siden din, svikter stort på denne skissen. Prøv å få inn litt skille mellom tittel, overskrift og header. Gi lenker og attributter en logisk farge og plassering.

Ellers ser det helt greit ut. Behold din nåværende nettside - den er mye, mye bedre. :)

Skrevet

Jeg vil egentlig bare si at du bør bytte font, eller bruke paragrafer litt mer. Det var absolutt ikke lett å finne ut om jeg gadd å lese suppa som stod der engang. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...