Gå til innhold

Hva forventer dere av SAW III?

Yuri555

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva forventer dere av SAW III ( Dere som intresserer dere for filmene )

Nå er det jo bekreftet at Tobin Bell i rollen som John Kramer ( aka Jigsaw ) skal spille i film nummer 3.

Kan jo bli ganske spendene og se hvordan trilogien slutter.

Endret av Dotten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det blir veldig vanskelig å få til en skikkelig god Saw III. siden 1 og 2 hadde en ganske overraskende slutt så forventer man en overraskende slutt på 3'ern også, så derfor må nok manusforfatterne tenke skikkelig hardt på å finne på noe uventet. Man kan la seg lure 2 ganger, men lar man seg lure 3 ganger så er man lettlurt.

Skrevet

Om jeg husker rett så døde Jigsaw i den andre filmen. Hvordan skal de få han tilbake?

Jeg trodde at den neste filmen kom til å handle om den jenten som liksom skulle 'føre arven videre'.

Skrevet

Jeg tror og at han døde i slutten av film nummer to. Men er på rollelista på IMDB.

muligens at de går tilbake litt i fortiden.

Tiden får visse.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg forventer meg Hollywood-voldekt. Første filmen var herlig kreativ og uavhengig, 2ern er litt over grensen, og jeg tipper den siste vil være vulgært oppkjøpt.

Skrevet

De ville vel lage en Happy ending eller noe , om de bruker det siste de har igjen av kreativitet osv så kan det bli en verdig 3.

Synes nr2 fungerte greit , mer action osv.

Men de må stoppe på nr3 etter min mening :)

Skrevet
De ville vel lage en Happy ending eller noe , om de bruker det siste de har igjen av kreativitet osv så kan det bli en verdig 3.

5985756[/snapback]

Det blir nok langt ifra en "happy ending" skal jeg si deg ;)

Skrevet

hehehe man kan jo håpe , håper hu dama dritter seg ut osv , nybegynner tabber eller noe.

Hun kan ikke erstate Jigsaw på noen måtter , desutten har hun noe kunnskaper om mekanisk osv , Jigsaw var jo det nerde på dette feltet.

Skrevet
hehehe man kan jo håpe , håper hu dama dritter seg ut osv , nybegynner tabber eller noe.

Hun kan ikke erstate Jigsaw på noen måtter , desutten har hun noe kunnskaper om mekanisk osv , Jigsaw var jo det nerde på dette feltet.

5985810[/snapback]

Ja det blir vanskelig å ta hans plass. Ble jo ikke noe moro når man visste hvem "morderen" var. Og ikke når man VET hvem morderen er før filmen kommer :p

Det blir nok en uventet slutt i den siste filmen også. *Håpepå*

Skrevet

"Saw" var en bra film på sitt vis. Men det er ikke en oppfølger dyktig film. "Saw 2" var nokså dårlig, men man kan vel ikke forvente så mye av den tredje filmen, oppfølger til skrekkfilmer går som regel ikke bra. Bare se på "The ring 2" en elendig film.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...