Gå til innhold

Tips og tricks til Dell XPS 1710


Anbefalte innlegg

Jo dette har med dellen å gjøre... vist dere leste hva jeg skrev så ble 1g tadd vekk i bios til systemet.. jeg har vista x64 på min stasjonere med 4g. så jeg vet va jeg prater om. og xp ville funnet 3.4gb ikke bare 3gb vist det var xp som var problemet. Ingen andre med 4gb som har opplevd dette??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker np vista x32, siden xps faktisk ikke støtter x64 :hmm: Det rare er at det er ikke i Vista det blir tatt vekk, men i bios, det står 4bg ram, satt av 1gb til systemet :cry: Fatter ikke dette, skal ringe til dell å høre med en tekniker der

Endret av Oternakn
Lenke til kommentar

Hei! Er ny her, så er mulig jeg ikke har skjønt forskjellen på "svar", "new topic" osv..men det får våge seg. :)

 

Har nylig bstilt en XPS som jeg spesifikt ba om å få i rød utgave, men fikk til svar at den bare leveres i sort. stemmer dette?

Lenke til kommentar
fikk du den sånn noenlunde til estimert dato da? det står at den skal være her den 25. men jeg tror ikke noe på at den er her til da. :p

8861528[/snapback]

 

På min sto det den 19, men jeg fikk den 2 uker før. Det var lurt å ringe inn en klage på lang leveringstid. :D

Lenke til kommentar
litt Offtopic:

 

Er det noen som har testet xpsen sin med spillet supreme commander?

8867722[/snapback]

 

Ja, senest igår. Funker meget bra!

 

AKIRA

8868029[/snapback]

 

 

Takk for svar. Det var det jeg ville høre :D

 

Er det mulig å spille i native oppløsning? altså 1920x1200

Lenke til kommentar

ser ikke ut som den "premium" xps supporten er alt den skal være.

 

Fikk byttet lcd skjerm rimelig raskt, men et dvd drev som ikke fungerer normalt under vista er vel et problem for dem. Over en måned og to tlf samtaler, samt 4 ubesvarte emails senere har en ennå samme problem.

 

Irriterende å restarte maskinen flere ganger for at den skal gjenkjenne en tom dvd. 9 av 10 ganger forsvinner drevet fra device manager når en setter inn tom dvd.

 

reinstall av vista løser problemet midlertidig, men siden det er umulig å vite hvilket program eller ms oppdatering som er årsaken kommer en ikke langt.

 

google vista og TSST TS-L632D så er det flere som har samme problem, men dell nekter å hjelpe.

 

Blir gitt et nummer til "software" som ikke virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...