Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Astrid, alvorlig talt. Den hunden er din, du kommer til å kjøre og hente den, og ta den med deg i bilen hjem, og ta den ut på tissepauser og kose med den.. Det går så fint, skal du se.

Skrevet

100820070151IIxiySW6UAPmCgeFJB.JPG

Ville bare vise bildet av den KLART mest elegante deltakeren på utstillingen i Nesbyen for en stund tilbake.

Lånte bildet fra et annet forum (med tillatelse, selvsagt)

Skrevet

Tenkte jeg skulle ta nye bilder av Atlas når det ble fint vær her i Bergen, men han har vært skikkelig lat og holdt seg mye inne enda døren ut i bakgården har vært åpen og jeg har vært ute. xP

Skrevet (endret)

huff. valpen vår på 9 uker hoppet ned fra fanget til stefaren min som satt i en fot, og vi tror at hun har bruket høyre forlap. for en fæl måte å starte en søndag på.

Edit: bare en kraftig forstuelse

Endret av Frangemann
Skrevet

Nå fikk jeg vist et bilde jeg og. Et ganske dårlig bilde av Ares, men han er da søt fordet. ^^ Nå begynner han faktisk å ligne på en hund, og ikke bare et marsvin.

post-61441-1188124532_thumb.jpg

Skrevet

Det får du lov til. Må bare få han først. :p Er så valpesjuk etter jeg hilste på ozzy at jeg nesten er i koma. Tror ikke det blir bedre etter i morgen siden jeg skal passe han i seks timer. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...