dravisher Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Nero Recode (en del av Nero 7 premium, kan også kjøpes sepparat) har en profil som heter "Memory Stick Video (PSP)", så regner med det er det du er ute etter. Nero Recode er selvsagt ikke gratis da, men personlig syns jeg man får veldig mye fin programvare i Nero 7 premium pakken, så det er verdt å vurdere.
Bornslip Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Jeg bruker er gratisprogram som heter PSP Video 9, som er laget til ditt formål, og som er gratis... Veldig enkelt og greit program! Anbefaler det
Kripos Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Jeg bruker er gratisprogram som heter PSP Video 9, som er laget til ditt formål, og som er gratis... Veldig enkelt og greit program! Anbefaler det 5989603[/snapback] Jepp bruk dette psp video 9 er suverent, det funker veldig bra;) laster ned masse filmer å lager de til psp format:P
Kripos Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Nero Recode (en del av Nero 7 premium, kan også kjøpes sepparat) har en profil som heter "Memory Stick Video (PSP)", så regner med det er det du er ute etter. Nero Recode er selvsagt ikke gratis da, men personlig syns jeg man får veldig mye fin programvare i Nero 7 premium pakken, så det er verdt å vurdere. 5977458[/snapback] jeg har nero 7 premium lasta det ned, tror du det funker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå