Gå til innhold

Dårlig med utesteder for 18 åringer

V-by

Anbefalte innlegg

Skrevet
Synes synd på 18-åringene i Trondheim, de har kun 6-7 steder å boltre seg som samtlige faller under kategorien "ubrukelige".

Skal man feste i Trondheim så bør man være 23 år, eller minst 20 år og nogenlunde velkledd.

Grunnen til at så få satser på 18-åringene er at det ikke er noe å tjene på de. Hvor mange 18-åringer er det som legger igjen tusen kroner +++ i baren? Ingen.

5976439[/snapback]

La igjen 2500 en kveld før jul jeg.

Men da var jeg 17 kommer jeg på nå.. :whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Imponerende å få kjøpt over 50 øl på et utested.  :ermm:

5977086[/snapback]

Lots of pubisskjegg makes me look old.

Kjøpte bare 3-5 øl, resten gikk i drinker.

Skrevet (endret)
I helga var jeg som vanlig på fylla...

Har ikke tenkt så mye over det før, men det er ikke et eneste sted i Lillehammer by som det er 18. år aldersgrense på lørdagskveldene. Bare 20, med mindre det er noe spess som skjer.

Felix og Bingo'n har vel 18-årsgrense?

Endret av unge_thendrup
Skrevet
I helga var jeg som vanlig på fylla...

Har ikke tenkt så mye over det før, men det er ikke et eneste sted i Lillehammer by som det er 18. år aldersgrense på lørdagskveldene. Bare 20, med mindre det er noe spess som skjer.

Felix og Bingo'n har vel 18-årsgrense?

5977698[/snapback]

Aner ikke på bingoen, veit bare at det er 20 der på lørdager, fredager uvisst, men er visst 18 de fleste steder på fredager...

Skrevet

jeg bodde på lillehammer i fjor, var 19 og slapp inn på bingo'n, så vidt jeg husker. Men jeg var der ikke veldig ofte, ikke verdens beste sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...