usæl-gesæl Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 hei har hørt no svak kvisking om såkalte nye server(e) noen som vet om dette? alså pvp eller normal server
usæl-gesæl Skrevet 23. april 2006 Forfatter Skrevet 23. april 2006 takker for svar..men noe mer utfyllende svar hadde vert kjempe kjekkt feks navn..type osv..
værdama Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 takker for svar..men noe mer utfyllende svar hadde vert kjempe kjekkt feks navn..type osv.. 5973268[/snapback] kan du ikke skjekke det selv?
usæl-gesæl Skrevet 23. april 2006 Forfatter Skrevet 23. april 2006 har sjekket det og funnet ut. tenkte spørre på forumet her i tillegg siden det er blant annet er det laget for .../sigh
qu3st Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Det er laget for spørsmal du ikke kan finne svar på selv, ville bli veldig mye spam her hvis alle skulle spørre om alt dem lurer på
usæl-gesæl Skrevet 23. april 2006 Forfatter Skrevet 23. april 2006 i teorien skal man kunne ha mulighet til og finne ut alt selv som man kan finne ut her om man har internett..så skjønner ikke helt argumentet ditt imao
genetex Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 kan du ikke skjekke det selv? Kan ikke du gi pokker å poste visst du ikke har annet enn crap å komme med? Blir så sykt irritert av folk ikke kan svare skikkelig. Anyway, jeg spiller på en av de serverene, heter vek`nilasj.
Mats1988 Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Vek'Nilash og Boulderfist er to iallefall, kom det fler?
TRS Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Det kom en ny PVE server igår eller dagen før såvidt jeg fikk med meg, dersom du er på leting etter det. Kilrogg, heter den.
Bredoc Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) Kommer en ny server til i slutten av måneden. "Grim Bathol" Skal ta unna for mange spillere på Burning Legion og en til jeg ikke husker navnet på. Edit: Dette er en pvp server Endret 24. april 2006 av Darkrevan
JPNord Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Kommer også ny server idag/i natt. Outlands er migreringsserver for Daggerspine og Bladefist.
Terje82 Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Kommer også ny server idag/i natt. Outlands er migreringsserver for Daggerspine og Bladefist. 5977195[/snapback] For det første ble migreringen utsatt en uke til i dag. Men som altid klarer blizzard og rote det til, den er nå utsatt til i morgen.... Kommer aldri til å komme meg vekk fra den ubrukelige serveren bladefist
StarGazer Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Det finnes allerede en haug med tråder om dette viss du hadde giddet å søke eller bare bla et par sider bak. Du kan og sjekke WoW eu sitt newcomers forums for realm annbefaling. The following realms are recommended when starting out new characters: Normal (PvE) Eonar (brand new) PvP Ahn'Qiraj Chromaggus Dentarg Jaedenar (brand new) Laughing Skull Lightning's Blade Mazrigos Twisting Nether Role-Playing (PvE) Steamwheedle Cartel Role-Playing PvP Ravenholdt (brand new) Scarshield Legion I tillegg til disse er Vek'nilash og Boulderfist og nye servere, men de har status som full nå. Fremdeles mulig å lage char her, men regn med litt kø! Link til Newcomers forum : Trykk her!
Swafty Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hei. Boulderfist er den nye PVP serveren, så har det kommet noen andre PVE servere også.
PcT Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Vek'Nilash Boulderfist Jaedenar >Eonar< (pve) Jaedenar er den nyeste, men det er med 2dager, VN/BF/Jaed er alle pvp servere. Selv spiller jeg på Vek'Nilash som en 49 dwarf priest atm! (VN/Eonar/Boulderfist kom ut samtidig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå