Troxx Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 (endret) Vel, jeg logger inn på TV2 servere, eller battlefield's ... men får denne meldingen etter 10 - 15 sek. Jeg bruker samme nettverkskort, men har ellers bytta maskin og reinstallert FB", SF, EF, Patch 1.22 Ping er som vanlig. Netstumbler viser standard greit signal, som alltid har fungert å spille på. DGL-4300 er ruteren om noen lurte, bruker GameFuel med 100% (0) prioritet for min ip. Det er ellers rolig på det trådløse nettet. Edit: Byttet til naboens trådløse nett, men det var samme problem der. Endret 21. april 2006 av Troxx
Celusion Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 har du sjekket at brannmuren din ikke sperrer bf2? det kan bare være at det er problemet, du kan ha brannmuren skrudd av når du spiller bf2 uten spesiell fare
El Matador Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 har du sjekket at brannmuren din ikke sperrer bf2?det kan bare være at det er problemet, du kan ha brannmuren skrudd av når du spiller bf2 uten spesiell fare 5987385[/snapback] Du kan/kunne faktisk får virus av bildet som vises når mapet loader
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå