Gå til innhold

Mitt lille Lian Li vannkjølingsprosjekt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok, da har jeg tømt systemet for vann, og tilsatt nytt :) . Det er vel ikke noe problem å kjøre uten korrosjonsmiddel/frostvæske i ett døgn? Jeg skal bytte vann på nytt i morgen tenker jeg. Bare for å være sikker: Vil vanlig frostvæske(sånn blå :p ) fungere like bra som feks. acfluid?

 

EDIT: Vannet hadde litt hvit farge nå ja...

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Hoho.. Tror jeg kjører på med champis i radiatoren når jeg får delene. :cool:

 

Btw, frostvæske inneholder vel ikke noe algedrepende midler? Vet ikke om det har så mye å si, har ikke planlagt å bruke det selv. Hvis man bruker batterivann og frostvæske, hvor i granskauen kommer algene fra da? Driver de og teleporterer inn i vannkjølinga? :p

Lenke til kommentar
Hoho.. Tror jeg kjører på med champis i radiatoren når jeg får delene.  :cool:

 

Btw, frostvæske inneholder vel ikke noe algedrepende midler? Vet ikke om det har så mye å si, har ikke planlagt å bruke det selv. Hvis man bruker batterivann og frostvæske, hvor i granskauen kommer algene fra da? Driver de og teleporterer inn i vannkjølinga? :p

5971067[/snapback]

 

Frostvæske skal visstnok fungere noe algedrepende også. Men jeg stusser litt på det selv også hvordan folk får alger i vannkjølingen :p . Det er jo kun batterivann og frostvæske...

 

*daske eXa for ikke å ha gjort hjemmeleksene* :tease:

Lenke til kommentar
Den zalman væsken skal være mye bedre egnet til vannkjøling enn kjølevæske. Folk prioriterer forskjellige ikke sant. For andre er kjølevæske bra nok, mens noen vil ha det beste. Hvorfor? Smaken er som baken.

5972187[/snapback]

 

Er det noen tester som viser at zalman væsken er bedre da? Jeg har bytta til batterivann og en liten skvett frostvæske nå. Ble en fin blå farge også :)

Lenke til kommentar

Jeg vet at den lukter litt rart, men den er bra. Har brukt den væsken i over et år. Personlig så syns jeg ikke at den stinker, men for andre så er den lukta ikke til å holde ut. Den væsken er spesielt laget til zalman sine vannkjølinger, så jeg tror at den er bedre enn bare vanlig kjølevæske. Men ikke skyt meg hvis jeg tar feil :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...