Gå til innhold

Kjøpe dette spillet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg hadde tenkt å prøve ut dette spillet (noe som for så vidt er greit siden det ikke er none månedsavgift og jeg kan sikkert få mye morro ut av det), men jeg vet ikke hvor jeg kan få det for den rimeligste prisen... Jeg bor i Oslo og jeg er mest interessert å kunne dra og kjøpe spillet i en butikk så jeg kan løpe hjem med en gang og starte istedenfor å måtte vente flere dager på posten. Gi gjerne linker til sider eller adresser til butikker....og husk: prisen :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett det mange ganger på EBgames, men jeg er ikke sikker på om denne butikken befinner seg i Oslo. Hjemmesiden deres er under utvidelse, og beliggenhetene oppgitt på siden er litt utdaterte.

Prisen på EBgames er 399,- regner jeg med, og billigere får du det vel kanskje ikke - med mindre du bestiller online kanskje?

Mvh.

Skrevet

Jeg burde vel nesten kjøpe online da... Hadde jo ikke giddet å gå fra pc'en uansett :p Sjekka litt rundt og elkjøp selger den for 299 ikke inkludert frakt. Og frakt blir vel aldri over 100 kroner hvis du sender en flat pakke(brev) :) Blir det vel online likevel

Skrevet (endret)
Hvorfor ikke kjøpe Guild Wars Factions som kommer ut i morgen?

Fordi han kanskje har lyst til å spille i Tyria, ikke i Cantha?

Endret av Mariuslk
Skrevet

6005867[/snapback]

Da så, lol. Men Guild Wars er bra uansett syntes jeg :) Var i butikken i dag for å kjøpe GW: Factions, men de var utsolgt :thumbdown:

Skrevet

6005867[/snapback]

Da så, lol. Men Guild Wars er bra uansett syntes jeg :) Var i butikken i dag for å kjøpe GW: Factions, men de var utsolgt :thumbdown:

6007327[/snapback]

nææ sier du det....

Skrevet
hadde de fått det inn i det hele tatt da?? Det hadde jo blitt utsatt :hmm:

6008117[/snapback]

hmm, han i kassa sa at de var utsolgt da :/ Hvor lenge skulle spille være utsatt da?

Skrevet

de sa til meg at en eller annen svensk leverandør hadde tullet,og at det hadde blitt utsatt til 3.mai i hele norden :hmm: dette er også tilfellet på sider fra norden som cdon.com :nei:

Skrevet
de sa til meg at en eller annen svensk leverandør hadde tullet,og at det hadde blitt utsatt til 3.mai i hele norden :hmm: dette er også tilfellet på sider fra norden som cdon.com :nei:

6009766[/snapback]

har hørt noe lignende jeg å, men etter planen skal factions være i butikkene i morgen, 3.mai :dribble:

• 4 uker senere...
Gjest Slettet-rXRozPkg
Skrevet
www.play.com

sinnsykt billig der. 17 dollar, det blir bare rundt 100kr :D

6178318[/snapback]

Vel, det koster 17.99 britiske pund (£), ikke amerikanske dollar ($).

Dette tilsvarer litt over 200kr. Og da er man over den berømte grensa for momsfritak og tolltull :nei:

Så det er nok like greit å kjøpe dette spillet i Norge.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

6005867[/snapback]

Hva er forskjellen? Går jeg glipp av noe spesielt hvis jeg starter med GW Factions, og ikke vanlig GW?

Skrevet

6005867[/snapback]

Hva er forskjellen? Går jeg glipp av noe spesielt hvis jeg starter med GW Factions, og ikke vanlig GW?

6184772[/snapback]

du går jo glipp av noen skills

også får du jo bare være på en av plassene

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...