Gå til innhold

Kommer ikke inn i Windows! Aktiveringsfeil!


Anbefalte innlegg

Har aktivert windows. Når jeg starter maskinen kommer det skjermbildet opp "Velkommen" i Windows....så kommer det opp "Du har ikke aktivert, vil du aktivere nå?" Jeg trykker JA, og da kommer det opp "Du har allerede aktivert din kopi av Windows", så trykker jeg LUKK. Og da hopper den tilbake til "Velkommen-skjermbildet" og melding om at jeg må aktivere kommer på nytt.....så jeg kommer altså IKKE inn i windows!! Hva kan jeg gjøre? Er meget takknemlig for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har aktivert windows. Når jeg starter maskinen kommer det skjermbildet opp "Velkommen" i Windows....så kommer det opp "Du har ikke aktivert, vil du aktivere nå?" Jeg trykker JA, og da kommer det opp "Du har allerede aktivert din kopi av Windows", så trykker jeg LUKK. Og da hopper den tilbake til "Velkommen-skjermbildet" og melding om at jeg må aktivere kommer på nytt.....så jeg kommer altså IKKE inn i windows!! Hva kan jeg gjøre? Er meget takknemlig for hjelp!

5954712[/snapback]

Ta aktivering over telefon, og snakk med en kunderepresentant til slutt. Sålenge du har en gyldig lisens er ikke det noe problem.

Lenke til kommentar

Jeg installerte like godt på nytt og da løste det seg. Men jeg valgte å installere uten å slette den gamle versjonen. Så nå kommer det opp 2 valg i oppstarten av maskinen....1. windows xp og 2. windows xp....hehe....bruker bare nr.1 da.....noen som vet åssen jeg får fjerna det andre alternativet? Har slettet alle "fysiske" filer liksom....bare alternativer som kommer opp...

Lenke til kommentar
Jeg installerte like godt på nytt og da løste det seg. Men jeg valgte å installere uten å slette den gamle versjonen. Så nå kommer det opp 2 valg i oppstarten av maskinen....1. windows xp og 2. windows xp....hehe....bruker bare nr.1 da.....noen som vet åssen jeg får fjerna det andre alternativet? Har slettet alle "fysiske" filer liksom....bare alternativer som kommer opp...

5957596[/snapback]

Redigere c:\boot.ini

 

Jeg er usikker på om du kan fjerne et slikt valg fra msconfig.exe, men er det kan være verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Jeg har et relatert problem. Jeg kan først begynne med å si at jeg har Windows XP Home Edition (OEM) lovlig utgave og ikke noe piratkopi lastet ned fra nettet.

 

Jeg har hatt en del problem med windows i den siste tiden. og etterhvert som windows har blitt fylt opp med masse shit så er det på tide med clean install. eller at jeg har installert noe som har gjort windows veldig ustabilt så har jeg tatt en clean install..vel nok mas.

Problem er at når jeg nå skal aktivere windows så får jeg beskjed om at jeg har aktivert windows for mange ganger og at jeg ikke får aktivert windows igjen...WTF?? Hva skal jeg gjøre nå da???

Lenke til kommentar
Jeg har et relatert problem. Jeg kan først begynne med å si at jeg har Windows XP Home Edition (OEM) lovlig utgave og ikke noe piratkopi lastet ned fra nettet.

 

Jeg har hatt en del problem med windows i den siste tiden. og etterhvert som windows har blitt fylt opp med masse shit så er det på tide med clean install. eller at jeg har installert noe som har gjort windows veldig ustabilt så har jeg tatt en clean install..vel nok mas.

Problem er at når jeg nå skal aktivere windows så får jeg beskjed om at jeg har aktivert windows for mange ganger og at jeg ikke får aktivert windows igjen...WTF?? Hva skal jeg gjøre nå da?

5962381[/snapback]

 

Da skal du ringe inn, så ordner du det via tlf. Nr står opplyst på aktiveringssiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...