Gå til innhold

TES: Deadric armor *spoiler*

Anbefalte innlegg

Skrevet

mangler hjelm og hansker og ma dra rundt pa et par ork hansker og hjelm :thumbdown: som blir ødlagt med det samme. Har leitet en del rundt a finner ingen i røver leier og sant men ikke noe hell :hmm: noen tips?

er lev 27 sa jeg finner andre deler hele tiden...

savner et long sword ogsa finner bare claymors men liker best a kjempe med skjold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjøpe tilbake noen du har solgt?? Har vel funnet rundt 20 slike daedric rustninger selv.. Er en grunn til at jeg plutselig tjente meg opp 100.000 extra.. Om ikke dette er et alternativ, er det jo egentlig bare å surfe huler igjen.. Eller?

Edit: Og jeg er langt ifra lvl27... lvl 21 :blush:

Endret av daniel_984
Skrevet
Kjøpe tilbake noen du har solgt?? Har vel funnet rundt 20 slike daedric rustninger selv.. Er en grunn til at jeg plutselig tjente meg opp 100.000 extra..  Om ikke dette er et alternativ, er det jo  egentlig bare å surfe huler igjen.. Eller?

Edit: Og jeg er langt ifra lvl27... lvl 21 :blush:

5954133[/snapback]

vel kan alltids lete mer men kommer over curcass, greavs, boots hele tiden, alle har dem virkelig, men ikke hansker og hjelm.

er det noen andre som opplever det samme? kanskje de ikke finns i deadric :hmm:

Skrevet (endret)

Jo de finnes.. det er jeg helt sikker på.. Når jeg tenker på det selv, tror jeg ikke jeg har hjelmen.. Men jeg har sett den, ei dame som hadde den på under en kamp i det fighte greiene i arenaen..

Edit: meg jeg kunne ikke plukke den opp irriterende nok..

Endret av daniel_984
Skrevet

Den greieste måten, som jeg har tydd til et par ganger er å finne en dungeon du vet er full av banditter, quicksave utenfor, gå inn, drepe hele gjengen og eventuelt loade tilbake til utsiden igjen hvis du ikke finner hva du søker. Dette funker siden det er helt random hva banditter har på seg med.

Uansett, jeg har en følelse av at armor du ikke selv har (sikkert bare en illusjon, men..) har en tendens til å dukke opp sjeldenere enn annen. Jeg for min del har lett etter Glass Greaves en stund, og etter jeg fant de har så godt som alle et par.

Skrevet

Hmm, om du vil ha daedric på lvlen din vil jeg anbefale deg å gjøre en quest for daedric lorden nord for anvil. Om du gjør questet skjønner du hva jeg mener med at du får det du trenger.

Skrevet

det er et inn nord for imperial city, der er det en kjerring som har daedric hansker, øst for imperial sity er det et shrine hvor du får tak i hjelm og;) enste stedet jeg har sett daedric hjelm

• 5 uker senere...
Skrevet
Den greieste måten, som jeg har tydd til et par ganger er å finne en dungeon du vet er full av banditter, quicksave utenfor, gå inn, drepe hele gjengen og eventuelt loade tilbake til utsiden igjen hvis du ikke finner hva du søker. Dette funker siden det er helt random hva banditter har på seg med.

Uansett, jeg har en følelse av at armor du ikke selv har (sikkert bare en illusjon, men..) har en tendens til å dukke opp sjeldenere enn annen. Jeg for min del har lett etter Glass Greaves en stund, og etter jeg fant de har så godt som alle et par.

5958142[/snapback]

Greaves og hjelm er mindre vanlig hos banditer, alle untat noen få har cuirass og støvler,men de fleste har ikke greaves men vanlige bukser og sjørt, bare noen sjefer har hjelm.

Hvis du ikke er ferdig med main quest så begynner du å møte daedra med dareric rustning når du kommer til level når du starter å finne daeric og de har greaves.

Har en haug av daeric og glass men kun en glass hjelm.

Tror at en del banditter du møter på utenom dungeons oftere har hjelmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...