Gå til innhold

hvilket spill er dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, mener å huske at man ikke kunne dette. Men spillet var mer en simulator, hvor du kunne stille på alle herrens deler på bilen, også var det utrolig mange cam-vinkler i spillet.

Skrevet

Det første spillet er "Street Legal Racing : Redline", og det andre er "Live for Speed"

I street legal kan du style / tune bilene så mye du vil og laste ned så mange addons / mods som du gidder.

Skrevet
det er en mod til street legal racer, ikke et standalone spill. Selv var det en stund jeg lette etter dette spillet, men fant det ikke i norge.

5949633[/snapback]

Nei det er det ikke, jeg har demoen på en "hjemme-pc" cd her, å den er vel en 4 år gammel nå. ;)

Skrevet
Det første spillet er "Street Legal Racing : Redline", og det andre er "Live for Speed"

I street legal kan du style / tune bilene så mye du vil og laste ned så mange addons / mods som du gidder.

5949759[/snapback]

Særlig mange mods til Street Legal finnes det allikevel ikke.

Skrevet
det er en mod til street legal racer, ikke et standalone spill. Selv var det en stund jeg lette etter dette spillet, men fant det ikke i norge.

5949633[/snapback]

Nei det er det ikke, jeg har demoen på en "hjemme-pc" cd her, å den er vel en 4 år gammel nå. ;)

5949920[/snapback]

Du tenker sikkert på "Viper Racing" som var ganske likt men helt annen grafikk...

Skrevet
Mods finnes ikke så altformange av nei.

Er vel ca. 3-5store som er ute.

Men biler og deler er det veldig mange av.

5952523[/snapback]

På hvilke sider finnes det biler og deler?

5952545[/snapback]

Gom-Team har en del.

Xtreme Import har også litt, men de har fjerna det meste ser det ut som.

Finnes også mange småsider som du sikkert finner i "links" på de sidene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...