Gå til innhold

c&c 3 kommer snart,long live kane


Anbefalte innlegg

i siste pcgamer så har de en artikkel om c&c3 som er den nye c&c spillet som kommer fra ea.

tiberium twilight spillet har vært et rykte i mange år,men nå ser det endelig ut at det skal komme ut snart.

 

i artikkelen sier de at kane kommer tilbake og at fmw er også tilbake.det synes jeg er kjempe bra.

håper Joseph D. Kucan forsetter i rollen som kane.han var jo en av de som sluttet i westwood når ea slo sammen westwood og ea.man kan ikke lage et tiberium spill og sette en annen skuespiller til og spille kane.da har du ødelagt spillet før det har begynt.

 

http://darkzero.co.uk/news.php?newsid=9354

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
i artikkelen sier de at kane kommer tilbake og at fmw er også tilbake.det synes jeg er kjempe bra.

håper Joseph D. Kucan forsetter i rollen som kane.han var jo en av de som sluttet i westwood når ea slo sammen westwood og ea.man kan ikke lage et tiberium spill og sette en annen skuespiller til og spille kane.da har du ødelagt spillet før det har begynt.

 

http://darkzero.co.uk/news.php?newsid=9354

5946997[/snapback]

 

Greit at det skaper litt atmosfære med filmsnutter, men å påstå at det ødelegger spillet om ikke samme skuespilleren er Kane, blir jo latterlig spør du meg.

 

For min del så kommer jeg aldri til å spille noe annet enn multiplayeren, så jeg er mer opptatt av spillbarheten. Det blir uansett spennende å se hva de får til.

Lenke til kommentar
Drit nå i filmsnuttane, det er spelet som er viktig. Har vært lite aktivitet på denne fronten i det siste, er det andre nettstader som har omtalt dette?

5947095[/snapback]

 

Skal et spill ha god historie, er det alltid et pluss med gode filmsekvenser.

5947256[/snapback]

Jojo, men det ansiktet til skodespelaren betyr ikkje så voldsomt mykje.

Lenke til kommentar

Gode filmsnutter var 1 av mange ting som gjorde C&C fra Westwood så forferdelig bra. Er greit å ha 1 faktor inne, men EA kan fremdeles fucke det totalt opp om de bommer på de andre tingene. En av hovedfaktorene er å få det til å føles som C&C, noe EA definitivt ikke klarte med Generals.

 

Ser alltid på spill fra EA med skeptiske øyner. Gidder ikke få opp noen forhåpninger når de skal lage spill, de har ødelagt gleden før så da klarer de det nok flere ganger.

Lenke til kommentar
Gode filmsnutter var 1 av mange ting som gjorde C&C fra Westwood så forferdelig bra. Er greit å ha 1 faktor inne, men EA kan fremdeles fucke det totalt opp om de bommer på de andre tingene.  En av hovedfaktorene er å få det til å føles som C&C, noe EA definitivt ikke klarte med Generals.

 

Ser alltid på spill fra EA med skeptiske øyner. Gidder ikke få opp noen forhåpninger når de skal lage spill, de har ødelagt gleden før så da klarer de det nok flere ganger.

5947516[/snapback]

 

At EA har en finger med i spillet betyr at det vil ta utgangspunkt i casual-gamers, ikke nerder. Det betyr også at historie, spillbarhet, og grafikk vil bli satt forran muligheten til å spille med 200 fps (herav 175 overflødige).

 

At det ikke er 100% rent mel i posen til EA, skyldes at de er medlem av ESA.

Lenke til kommentar
At EA har en finger med i spillet betyr at det vil ta utgangspunkt i casual-gamers, ikke nerder. Det betyr også at historie, spillbarhet, og grafikk vil bli satt forran muligheten til å spille med 200 fps (herav 175 overflødige).

 

At det ikke er 100% rent mel i posen til EA, skyldes at de er medlem av ESA.

5948018[/snapback]

 

Enig.

 

En ting som irriterer meg:

Siden EA satser på de store massene av folk der ute er jeg rimlig sikker på at de vil følge samme trenden med warcraft III, Generals og battle for middle earth har gjort.

Jeg snakker om den sinnsykt hemma kameravinkelen de har på spillene. Måten de trøkker kamera ned mot bakken :wallbash: Jeg vil ha oversikt for pokker. De gir oss ikke muligheten til å zoome lengre ut!

Jeg er helt sikker på at de kommer til å gjøre det samme med C&C3. Denne ene lille detaljen har gjort til at jeg ikke spiller noen av de nevnte spillene over.

 

Er jeg den eneste?

Lenke til kommentar

Generals på MP synes jeg det lukter svid av. Er du uheldig å ha 1 unit for mye har du ca 0.01 FPS eller latency på 1k, minst. Har prøvd Generals over internett og over LAN men når unit counten kommer litt opp i tallene så hakker det så bortinatta.

 

Nei, holder meg til RA2 på LAN og internett når det skal spilles. Det gruser Generals 10 ganger pluss litt til når det kommer til MP.

Lenke til kommentar
En ting som irriterer meg:

Siden EA satser på de store massene av folk der ute er jeg rimlig sikker på at de vil følge samme trenden med warcraft III, Generals og battle for middle earth har gjort.

Jeg snakker om den sinnsykt hemma kameravinkelen de har på spillene. Måten de trøkker kamera ned mot bakken  :wallbash: Jeg vil ha oversikt for pokker. De gir oss ikke muligheten til å zoome lengre ut!

5948367[/snapback]

 

Syns generals er et genialt spill, gjør ikke meg noe at det ikke følger NOD/GDI-storyen..

Men, man _kan_ fikse på kamerahøyden. Det må til litt hacking i diverse ini-filer, men ser helt vilt ut når man har fått fikset det:

Screenshot av Zero Hour kjørende i 1920x1200 :love:

Endret av Paull
Lenke til kommentar
skjønner ikke hvorfor de restricter hvor høyt opp vi kan gå. men håper det blir fedt. spilte Red Alert og Tib. Sun når de var nye, håper dette blir like fett :love:

5959175[/snapback]

 

Det må jo være pga ytelsen.... dvs det burde ikke være den med best maskinvare, som har best overblikk. Derfor må man sette grensen et sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...