Gå til innhold

Problemer med Tv-ut, 6800GT


Anbefalte innlegg

Kjøpte et 6800GT for kanskje et år siden og har brukt tv-ut uten problemer frem til nå. Kortet jeg kjøpte fant ut at det ville dø like etter jeg hadde installert star wars: EAW, så jeg sendte det tilbake til komplett. Snill som jeg var, gjorde jeg som komplett sa og pakket hele kortet inn i original emballasje med alt som hørte til og sendte avgårde. Til min store skuffelse kom et annet kort tilbake i en kjip pappeske, uten et fnugg av tilbehør.

 

Jeg gikk derfor på clas ohlson og fikk tak i s-video til kompositt overgang, siden jeg sendte den jeg hadde sammen med kortet. Problemet er nå at skjermkortet ikke finner TVen - jeg finner ingen secondary display som jeg kan velge å "extend my desktop on to this display" på.

 

Er det noe spesielt med den overgangen som fulgte med kortet originalt? Den s-video saken jeg kjøpte på clasen passer perfekt inn i hullet sitt... Men jeg har en slik s-video sak fra et 9000 pro kort, og den er litt annerledes, så det kan vel tenkes at også nvidia kjører noe custom-opplegg, bare for å irritere vettet av meg :thumbdown:

 

Sist: noen som såfall vet hvor jeg får tak i en slik custom-nvidia-supercomposittadapter? Ganske irriterende å glo nett-tv på pc-skjermen

Noen tips til hva som kan være feil med nåværende oppsett mottas også med takk :) Å gå inn på nvidia-kontrollsenteret og velge "detect displays" fungerer altså ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oook...

 

For å gjøre det litt mer spennende hiver jeg på noen bilder.

Se her: jeg kan kun velge single display:

 

single.jpg

 

Litt kjipt at jeg ikke kan velge dual, siden TVen nå faktisk viser seg på lista:

 

tvogskjerm.jpg

 

Så, for å håne meg skikkelig, gir den meg denne beskjeden:

 

tv.jpg

 

Den sier at jeg ikke er i multi-display modus, og at det forandres under nview display mode. Likevel kan jeg kun velge single display der :hrm:

 

Noen idéer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...