Gå til innhold

Den Store Konf. Tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er invitert i 4konfirmasjoner...husker datoene på to av dem 13 og 14 mai...det som er med konfirmasjoner, er maten, og som det matvraket jeg er, elsker jeg konfirmasjoner :dribble:

Selvfølgelig skal jeg i alle jeg blir bedt til, var heldig, ingen var på akkurat samme dato :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal konfirmeres borgerlig 13 mai! Blir kos. Ikke bare pga pengene, det er en fin tradisjon og ikke minst en dag der man får mye oppmerksomhet. :) Jeg skal holde tale i kulturhuset, så det blir nok en spennende dag :) Vi var faktisk på konfirmasjonstur i dag, det var kjempekoselig, treffer mange som du evt. kommer i klasse med på vgs...

Skrevet
jeg er invitert i 4konfirmasjoner...husker datoene på to av dem 13 og 14 mai...det som er med konfirmasjoner, er maten, og som det matvraket jeg er, elsker jeg konfirmasjoner :dribble:

Selvfølgelig skal jeg i alle jeg blir bedt til, var heldig, ingen var på akkurat samme dato :D

5967642[/snapback]

haha så jævli bra :thumbup:

Ser for meg når du ble konfimert eller blir konfimert. driter i gavene så lenge maten er god :D

Skrevet (endret)

Konfirmerte meg i dag, ble en fin kveld me masse godt mat og bra me penger (35k), hadde borgelig konfirmasjon.

Endret av jossimd
Skrevet
Konfirmerte meg i dag, ble en fin kveld me masse godt mat og bra me penger (35k), hadde borgelig konfirmasjon.

5970321[/snapback]

hvor mange gjester hadde du ?

Skrevet

5970321[/snapback]

hvor mange gjester hadde du ?

5971980[/snapback]

Hadde 12 gjester.

Skrevet

5967642[/snapback]

haha så jævli bra :thumbup:

Ser for meg når du ble konfimert eller blir konfimert. driter i gavene så lenge maten er god :D

5968259[/snapback]

Ja, når jeg selv var konfirmant( :love: ), da spiste jeg som om jeg aldri hadde sett mat før,altså, spiste ikke som en gris, bare veldig mye....det er sjelden jeg er på steder der så mye GOD mat står å bare venter på at noen skal lefse i seg....å alle kakene...alle kakene :D

Skrevet
En fyr jeg vet om, fikk 213 000 ..

Jeg fikk 32 000 , omtrent

5978761[/snapback]

213 000 :whistle:

RIK familie ?

5978805[/snapback]

Nei, ikke i det hele tatt.

Skrevet (endret)
En fyr jeg vet om, fikk 213 000 ..

Jeg fikk 32 000 , omtrent

5978761[/snapback]

213 000 :whistle:

RIK familie ?

5978805[/snapback]

Nei, ikke i det hele tatt.

5978816[/snapback]

Konfirmerte meg i 2005, og endelig ferdig med det. 213000kr er nok ikke mye i den forstand, fordi foreldrene gjør en investering. Så slepper de så mange spm. om penger :p

Fikk litt under 400k, selv om jeg ikke skulle si det, men whatever. Mesteparten var fra mormor og bestefar i england.

Men fandt først ut av dette noen uker etterpå da :p Tok visst lit tid å sette over å slikt :)

Endret av Alexanderhagen
Skrevet
Regner med at det var "Oi!" til hvor mye du fikk.

En respektabel sum, for å si det slik :)

5988139[/snapback]

får ikke bruke allt når jeg vil da... Men det er vel kanskje best :p

Skrevet

Skal konfimere meg 7. mai! :D

God mat, og penger er fint! Fint å ha slekten samlet igjen :)

Skal ha ca 30 gjester :)

Gleder meg ;)

Lurer på hvor mye jeg får... :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...