Gå til innhold

3 nye sesonger med 24! (totalt 8)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. bare de klarer og holde et like bra nivå som tidligere ser jeg ingen grunn til at de ikke skal produsere flere sesonger.

Kan vel være noe med at jeg elsker 24 da :)

Skrevet

Sikkert gode nyheter for de som liker 24. SKal ærlig talt si det at eg aldri har fulgt med på dette. Såg litt på første sesongen for noen år siden.

Skrevet

Vet ikke helt hvordan dette bilr, så jeg skal ikke uttale meg. Men hittil har jeg alltid fulgt med på alle sesongene, og jeg synes de er veldig spennende.

Har i tillegg 2 sesonger på dvd, så det gjør ikke så mye at det kommer 3 sesonger til :)

Men det med spillefilm tror jeg bare vil bli dumt :hmm:

Skrevet
de vet virkelig hvordan man skal slå en dø hest.

de kunne godt ha stoppet etter 13 episoder, det samme gjelder lost og prison break også

Du har tydeligvis ikke fulgt med på sesongene. For å si det sånn, 24 har ikke blitt dårligere for hver sesong.

Skrevet

Dette var gode nyheter. Da blir det mange flere 24-maraton. Jeg og noen til har tradisjon at 1. dag i sommerferien, da er det maraton for å sjå den nyeste sesongen av 24 i ett strekk. Har gjort det siden sesong 2. Kan virkelig anbefales ;) Det gir en mye større intensitetsfølelse når en ser det "i sanntid" (nesten).

Hvor mange sesonger HAR komt ut på DVD?

Skrevet

4 dvd'er. Høres ut som en knakenes god idé det der, dessverre har jeg allerede begynt å følge med. Og jeg tviler på at jeg noen gang ikke skal følge med fra sesongstart :D

Skrevet
de vet virkelig hvordan man skal slå en dø hest.

de kunne godt ha stoppet etter 13 episoder, det samme gjelder lost og prison break også

Du har tydeligvis ikke fulgt med på sesongene. For å si det sånn, 24 har ikke blitt dårligere for hver sesong.

5944073[/snapback]

Sesong 5 er den beste så langt, og de siste episodene har vært like bra eller bedre enn alt som er vist før.

Skrevet
hvor mange episoder er det i S05 nå? har bare til og med 14....

5957582[/snapback]

18 ble vist på mandag.

enuR.: Konge innlegg, takk for bidraget til tråden. Hvor ville vi vært uten sånne som deg? Får jeg nominere deg til årets bruker?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...