Gå til innhold

Retur Av 6600 GT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så er det ingen sjans for at jeg kan få den byttet?? :cry:

 

Det er helt defekt jo, det går ikke ann å spille ett eneste spill, får maks 15 fps :cry:  :cry:

5938051[/snapback]

Kom med litt mer info kanskje vi kan hjelpe ;)

5938070[/snapback]

 

Hva mener du??

 

Info om hva som skjer når jeg spiller? eller specs?

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316747

 

NB: Den originale viften må følge med skjermkortet tilbake ved evt. retur/reklamasjon.

 

Forstår det sånn at vist kortet ikke har tatt kveld p.g.a vifta er bytte/demont. så gjelder forsatt reklamasjonen.

Skjermkort vifter kan vel nesten sammenlignes med cpu vifter.

Blir vel opp til selger å bevisa at det er viftebytte som har kverka kortet??

Endret av taz
Lenke til kommentar

hehe, NeiNei, det kom defekt... :)

 

Jaja får prøve å sende den inn, takk for hjelpen

 

EDIT: Har overklokket litt for å se om det virker da... Men det er ikke det som har ødelagt kortet liksom

 

EDIT: Jeg kjøpte den i demo da, så det er kanskje den ******* som hadde den før har ødelagt eller gjort no med den...

Endret av unnstoppeble
Lenke til kommentar
Garantien er borte så lenge du skrur på en eneste ting på skjermkortet. Dessverre. Men tviler på at dem sjekker det imo.

5938008[/snapback]

 

Men kjøpsloven gjelder vel uansett? Synes det virker veldig mystisk om man ikke skal få lov til å bytte bare fordi man har byttet vifte.

 

AtW

5938445[/snapback]

 

Ja det blir jo litt rart :roll:

Lenke til kommentar
Garantien er borte så lenge du skrur på en eneste ting på skjermkortet. Dessverre. Men tviler på at dem sjekker det imo.

5938008[/snapback]

 

Men kjøpsloven gjelder vel uansett? Synes det virker veldig mystisk om man ikke skal få lov til å bytte bare fordi man har byttet vifte.

 

AtW

5938445[/snapback]

 

Når du gjør modifikasjoner fra orginalen (det for denne garantien er beregnet for) som f.eks. å bytte vifte til vannkjøling e.l. bortfaller garantien og kjøpsloven. Desverre.

Selvom du forbedrer kortet ditt.

Dette blir mye av det samme som å chippe en bil. Ikke bare er det ulovlig (med mindre du betaler for de ekstra hestekreftene), men du mister også all form for garanti og evt. kjøpslov som du henviser til.

 

Kjøpsloven dekker ikke de tilfellene hvor man bryter rammene for garantien selv.

 

Du kan alltids sende det inn, men hvis de tar seg tid til å sjekke ut kortet, og finner ut at du har "fiklet" med kortet, får du neppe et nytt kort.

Endret av torkelma
Lenke til kommentar
Garantien er borte så lenge du skrur på en eneste ting på skjermkortet. Dessverre. Men tviler på at dem sjekker det imo.

5938008[/snapback]

 

Men kjøpsloven gjelder vel uansett? Synes det virker veldig mystisk om man ikke skal få lov til å bytte bare fordi man har byttet vifte.

 

AtW

5938445[/snapback]

 

Når du gjør modifikasjoner fra orginalen (det for denne garantien er beregnet for) som f.eks. å bytte vifte til vannkjøling e.l. bortfaller garantien og kjøpsloven. Desverre.

Selvom du forbedrer kortet ditt.

Dette blir mye av det samme som å chippe en bil. Ikke bare er det ulovlig (med mindre du betaler for de ekstra hestekreftene), men du mister også all form for garanti og evt. kjøpslov som du henviser til.

 

Kjøpsloven dekker ikke de tilfellene hvor man bryter rammene for garantien selv.

 

Du kan alltids sende det inn, men hvis de tar seg tid til å sjekke ut kortet, og finner ut at du har "fiklet" med kortet, får du neppe et nytt kort.

5941251[/snapback]

 

Javel? Jeg er skeptisk, sålenge din modifkajson ikke har noe med problemet å gjøre, og du modifiserer den tilbake til samme stand etterpå, hvorfor skal ikke kjøpsloven gjelde? Mener du at om bilen din får for tidlig rust, så gjelder ikke kjøpsloven om du har chiptrimmet bilen din?

 

AtW

Lenke til kommentar

hehe, send det inn du.. jeg modda skjermkortet mitt med ny vifte.. Det ble for varmt og gikk synd =) Jeg satt på den gamle vifta og sa den ødela greia xD.. Men det eneste de gjør der borte er å sette skjermkortet i en pc, funker det ikke så kastes det. De gidder ikk å skjekke detaljer. Det tar altfor lang tid om de skulle gjort det til alle sammen..

Lenke til kommentar

Hørte med komplett(ska ha med ny GPU kjøler) og fikk dette til svar.

 

Skal kjøpe meg Skjermkort kjøler hos dere og lurer om jeg må levere det inn til dere for bytte eller om jeg kan gjøre det selv uten at jeg mister garanti/reklamasjons retten på skjermkortet?

Kortet er 6 måneder kjøpt hos dere og jeg synes orginal kjøler støyer for mye.

 

Svar:

Heisann,

 

Du kan bytte selv, men du må ta vare på orginal viften. Hvis det skjer noe med viften, så må den orginalen viften sitte på ved evt. retur.

--

Per Øyvind G

Salgsavd.

Komplett.no

Lenke til kommentar
Garantien er borte så lenge du skrur på en eneste ting på skjermkortet. Dessverre. Men tviler på at dem sjekker det imo.

5938008[/snapback]

 

Men kjøpsloven gjelder vel uansett? Synes det virker veldig mystisk om man ikke skal få lov til å bytte bare fordi man har byttet vifte.

 

AtW

5938445[/snapback]

 

Når du gjør modifikasjoner fra orginalen (det for denne garantien er beregnet for) som f.eks. å bytte vifte til vannkjøling e.l. bortfaller garantien og kjøpsloven. Desverre.

Selvom du forbedrer kortet ditt.

Dette blir mye av det samme som å chippe en bil. Ikke bare er det ulovlig (med mindre du betaler for de ekstra hestekreftene), men du mister også all form for garanti og evt. kjøpslov som du henviser til.

 

Kjøpsloven dekker ikke de tilfellene hvor man bryter rammene for garantien selv.

 

Du kan alltids sende det inn, men hvis de tar seg tid til å sjekke ut kortet, og finner ut at du har "fiklet" med kortet, får du neppe et nytt kort.

5941251[/snapback]

 

Javel? Jeg er skeptisk, sålenge din modifkajson ikke har noe med problemet å gjøre, og du modifiserer den tilbake til samme stand etterpå, hvorfor skal ikke kjøpsloven gjelde? Mener du at om bilen din får for tidlig rust, så gjelder ikke kjøpsloven om du har chiptrimmet bilen din?

 

AtW

5941284[/snapback]

 

Med en gang du endrer på standard oppsett (f.eks. av bil med chip) avskriver produsenten seg alt ansvar for bilen. Dette inkluderer alle garantier (ja, også rust).

Litt dårlig eksempel kanskje siden veldig få biler ruster før det har gått 5 år?

 

Bedre eksempel med f.eks. at det viser seg at det oppstår en graderende oljefeil i motoren innen 5 års tid (kjøpsloven). Hvis du har tuklet med ting (selvom det ikke har hatt noen innvirkning), vil man ha problemer. Tror nok det meste lander på ærlighet her.

Endret av torkelma
Lenke til kommentar
Garantien er borte så lenge du skrur på en eneste ting på skjermkortet. Dessverre. Men tviler på at dem sjekker det imo.

5938008[/snapback]

 

Men kjøpsloven gjelder vel uansett? Synes det virker veldig mystisk om man ikke skal få lov til å bytte bare fordi man har byttet vifte.

 

AtW

5938445[/snapback]

 

Når du gjør modifikasjoner fra orginalen (det for denne garantien er beregnet for) som f.eks. å bytte vifte til vannkjøling e.l. bortfaller garantien og kjøpsloven. Desverre.

Selvom du forbedrer kortet ditt.

Dette blir mye av det samme som å chippe en bil. Ikke bare er det ulovlig (med mindre du betaler for de ekstra hestekreftene), men du mister også all form for garanti og evt. kjøpslov som du henviser til.

 

Kjøpsloven dekker ikke de tilfellene hvor man bryter rammene for garantien selv.

 

Du kan alltids sende det inn, men hvis de tar seg tid til å sjekke ut kortet, og finner ut at du har "fiklet" med kortet, får du neppe et nytt kort.

5941251[/snapback]

 

Javel? Jeg er skeptisk, sålenge din modifkajson ikke har noe med problemet å gjøre, og du modifiserer den tilbake til samme stand etterpå, hvorfor skal ikke kjøpsloven gjelde? Mener du at om bilen din får for tidlig rust, så gjelder ikke kjøpsloven om du har chiptrimmet bilen din?

 

AtW

5941284[/snapback]

 

Med en gang du endrer på standard oppsett (f.eks. av bil med chip) avskriver produsenten seg alt ansvar for bilen. Dette inkluderer alle garantier (ja, også rust).

Litt dårlig eksempel kanskje siden veldig få biler ruster før 5 år?

5947336[/snapback]

 

Jeg snakker om kjøpsloven, ikke garanti. Jeg er som sagt meeeget skeptisk til at en modifikasjon som ikke skaper problemet skal spille inn på slikt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...