Gå til innhold

Limited Edition DVD'er!


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Ok, takk. :) Det er jammen en bra pris.

 

Edit: Men når dere la inn bestillingen, hva valgte dere på slutten på "Comments and instructions"? Bare "Send original invoice", eller at de skal merke det som "merchandise" eller "gift"? Hva blir forskjellen egentlig? :hmm:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det samme begynte å skje med min når den bare lå løst rundt om kring. Jeg fikk presset den inn i hylla og nå ser den mye bedre ut. Sålenge den ligger i press så går det bra :)

 

Edit: Men når dere la inn bestillingen, hva valgte dere på slutten på "Comments and instructions"? Bare "Send original invoice", eller at de skal merke det som "merchandise" eller "gift"? Hva blir forskjellen egentlig?

 

Du kan bare ta original invoice. De andre valgene er for å snulte unna tollen, men det er unødvendig siden filmen ligger under 200 uansett ;)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Edit: Men når dere la inn bestillingen, hva valgte dere på slutten på "Comments and instructions"? Bare "Send original invoice", eller at de skal merke det som "merchandise" eller "gift"? Hva blir forskjellen egentlig?

 

Du kan bare ta original invoice. De andre valgene er for å snulte unna tollen, men det er unødvendig siden filmen ligger under 200 uansett ;)

8177487[/snapback]

 

Ah, takk for hjelpen. :) Spørs om det blir en liten bestilling gitt. :wee:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

I dag kjøpte jeg Saw Collector's Edition. En rund tinn-boks inkluderte Saw 1&2 i Collectors Edition samt Saw 1 UMD.

 

I tillegg var det et filmklipp fra den orginale Saw 2 filmrullen( :wee: ).

 

Kun 1000 bokser ekstisterer vist. Men finner ikke noe på nettet så lurer på om jeg har blitt lurt :hmm:

 

EDIT- Noen som vet om det kommer en LE av Blood Diamond?

Endret av edge
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Fikk endelig min Blade Runner koffert/boks i dag. Her er noen bilder:

 

Kofferten, sammenlignet med en 17''-bærbar-PC:

post-46601-1199479134_thumb.jpg

 

"Blade Runner - Limited Edition. 028250 / 103000":

post-46601-1199479143_thumb.jpg

 

Vet ikke hvorfor de valgte å lage et transparent ut av dette brevet:

post-46601-1199479149_thumb.jpg

 

Boksens innhold:

post-46601-1199479153_thumb.jpg

 

Mer detaljert (5-disc DVD-boks med fem versjoner av filmen + ni timer ekstra, to "leker", brevet, hefte, art-folio med en haug stillbilder/concept arts og et "motion film clip"-bilde):

post-46601-1199479157_thumb.jpg

 

Betalte ikke mye mer enn 3-400kr for den (+ 180kr grunnet toll-jævlene). Stor-fornøyd, for å si det mildt. :)

Lenke til kommentar

Det burde du. I tillegg til at boksen er veldig fin, er jo filmen også fantastisk. Gleder meg til å se den "endelige" cut'en. $61 totalt med frakt (pluss evt fortolling) er ingen stiv pris. Det er faktisk latterlig billig. 330kr, omtrent. Bare den "vanlige" 5-disceren, som man finner i kofferten, koster flere hundre kroner mer i Norge!

 

EDIT: Det første bildet er forresten litt misvisende, da kofferten ligger litt bak laptop'en. Kofferten har litt større dimensjoner enn et A4-ark ("brevet" fra Scott er i A4-størrelse).

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Litt lyst til å blåse nytt liv i denne tråden igjen. Er alltid på utkikk etter litt fete utgaver av diverse filmer. Noen som vet om en bra plass å begynne.

 

Ikke avforum tråden som ble linket til tidligere i tråden. Vil helst ha en samleside hvis det finnes såklart.

Hvis du vil holde deg oppdatert på samlerutgaver tror jeg The Import Forums fremdeles er det beste stedet å følge med (ikke at jeg har vært aktiv der på en evighet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...