Gå til innhold

Hvilken enchant på Obsidian Edged Blade?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vel, dette burde egentlig ikke være så veldig vanskelig å forstå - paladins er supportklasse, warrior er tank OG dpsklasse.

5965790[/snapback]

noen har tydeligvis vanskelig for det.

Trist at de selv i full tier 2 enda ikke har skjønt det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg sette et eksempel:

Jeg spiller hunter, og hunter er ranged - håper ingen diskuterer det :p

Men med riktig våpen så kan hunters faktisk slå fra seg melee, og vi har jo også melee skills, sånn som raptor strike. Da betyr jo det at jeg skulle kunne gå melee under raids, ifølge enkelte sin logikk her. Men gjør jeg det? Nei, fordi det vil svekke raidet.

Håper dere skjønner tegninga - selvom man kan og vil, så er det ikke nødvendigvis bra. ;)

Skrevet
Vel, dette burde egentlig ikke være så veldig vanskelig å forstå - paladins er supportklasse, warrior er tank OG dpsklasse.

5965790[/snapback]

5965802[/snapback]

Åhh, synd at en warrior som har tatt Nefarian ikke har skjønnt dette med tanking ennå... :nei:

Skrevet (endret)

Tatt fra WoW-europe.com:

The Paladin

Type: Hybrid/secondary healer

Upholders of the Holy Light and defenders of the Alliance, the Paladins can be found from the northern forests of the Tirisfal Glades, fighting back the advance of the Forsaken, to the southern reaches of the Blasted Lands, ceaselessly upholding their vigil against demonic forces from beyond the Dark Portal. Wielding their mighty hammers and the strength of the Light, these holy warriors command forces in battle, all the while throwing themselves to where the fighting is the thickest.

Comments: A more melee-oriented hybrid

The Warrior:

Type: Primary Tank

Warriors are the melee-centered class. These characters are as tough as nails and masters of weaponry and tactics. The special abilities of the warrior are naturally combat-oriented.

Comments: Excellent for those who like to take damage.

Classes

Dere får avgjøre for dere selv. :p

Endret av Xtra
Skrevet (endret)

5965790[/snapback]

5965802[/snapback]

Åhh, synd at en warrior som har tatt Nefarian ikke har skjønnt dette med tanking ennå... :nei:

5966052[/snapback]

Må du ha det inn med teskje ? I store deler av raids er det ikke behov for mer enn et par tanks. Om dere kjører med 6 prot tanks med skjold i 100% av raids så må jeg bare le.

Endret av GRendal
Skrevet
Nå kan det selvfølgelig hende at Apox er litt partisk i sine uttalelser, da. :)

5965751[/snapback]

Er jo ikke til å unngå det, men er ikke også alle warriorne som klager i denne tråden ganske så partiske? :hmm:

Men uansett, hva som får alle her til å tro at en paladin som går dmg ikke kan heale? Er ikke akkurat noen shadowform eller shapeshift form vi går dmg i. Jeg har reddet warriors utallige ganger i BG med cleanse, BoF og heals, og jeg er ALDRI i en BG uten å benytte healingegenskapene mine på andre. Men er det noe som hindrer meg i å dmg innimellom. Spør du meg så er dette 10 ganger bedre utnyttelse av paladinklassen hybridegenskaper enn å stå i bakgrunnen å være personlig healer/buffbot sånn at warriors kan kose seg (i PvP altså), siden paladins har helt sinnsyk burstdmg så kan man med litt flaks myke opp folk en god del slik at warriors og andre kan komme inn å avslutte dem.

Jeg føler jeg gjør jobben min og vel så det.

Her er en BG film jeg kasta ut på warcraftmovies.com for leeenge siden, og den er vel en god indikasjon på hva jeg mener, og hvordan jeg personlig mener man utnytter en paladin best i PUG PvP.

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=13059

he-he-he :tease:

Skrevet

5965790[/snapback]

5965802[/snapback]

5966052[/snapback]

Må du ha det inn med teskje ? I store deler av raids er det ikke behov for mer enn et par tanks. Om dere kjører med 6 prot tanks med skjold i 100% av raids så må jeg bare le.

5966156[/snapback]

Hvorfor det? Warriorsa våre kan iallefall tanke om vi mister noen da...

Alle har 15pt. minst i pretection. Alle andre benytter def gear og dps våpen, slik at dem raskt kan bare skifte tilbake..

Skrevet

Og dere trenger så fantastisk mange tanke-klare warriors hvor?

Tror faktisk dere har større sjanse for å få en wipe om dere lar 4-5 main damagedealers loke rundt i tanke-gear..

Skrevet

5965790[/snapback]

5965802[/snapback]

5966052[/snapback]

5966156[/snapback]

Hvorfor det? Warriorsa våre kan iallefall tanke om vi mister noen da...

Alle har 15pt. minst i pretection. Alle andre benytter def gear og dps våpen, slik at dem raskt kan bare skifte tilbake..

5966680[/snapback]

Hos oss er alle Mortal strike 31/20 utenom et par som er 17/34. Vi operer ikke med tvungne specs, funker fint med et par tanks for det :)

2-3 tanks i full wrath og resten kan kjøre full dps gear. skjønner ikke hvorfor man skal gjøre bossfighter så veldig mye lengre enn nødvendig :)

Skrevet
Nå kan det selvfølgelig hende at Apox er litt partisk i sine uttalelser, da. :)

5965751[/snapback]

Er jo ikke til å unngå det, men er ikke også alle warriorne som klager i denne tråden ganske så partiske? :hmm:

Men uansett, hva som får alle her til å tro at en paladin som går dmg ikke kan heale? Er ikke akkurat noen shadowform eller shapeshift form vi går dmg i. Jeg har reddet warriors utallige ganger i BG med cleanse, BoF og heals, og jeg er ALDRI i en BG uten å benytte healingegenskapene mine på andre. Men er det noe som hindrer meg i å dmg innimellom. Spør du meg så er dette 10 ganger bedre utnyttelse av paladinklassen hybridegenskaper enn å stå i bakgrunnen å være personlig healer/buffbot sånn at warriors kan kose seg (i PvP altså), siden paladins har helt sinnsyk burstdmg så kan man med litt flaks myke opp folk en god del slik at warriors og andre kan komme inn å avslutte dem.

Jeg føler jeg gjør jobben min og vel så det.

Her er en BG film jeg kasta ut på warcraftmovies.com for leeenge siden, og den er vel en god indikasjon på hva jeg mener, og hvordan jeg personlig mener man utnytter en paladin best i PUG PvP.

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=13059

he-he-he :tease:

5966625[/snapback]

jeg lastet ned en film av en reckoning pally med alt av Warrior gear og untamed blade. Kjedeligere film skal du lete lenge etter.

Blir som å se en warrior uten instant attacks.

skulle like å se den syke burst damagen din, Tviler på at de fleste Warrior bruker mer enn 1-2 sekunder på cloth i Battlegrounds.

hva med å holde han oppe 10 sekunder, så er alle døde?

Skrevet (endret)
jeg lastet ned en film av en reckoning pally med alt av Warrior gear og untamed blade. Kjedeligere film skal du lete lenge etter.

skulle like å se den syke burst damagen din, Tviler på at de fleste Warrior bruker mer enn 1-2 sekunder på cloth i Battlegrounds.

5966732[/snapback]

Ja det er vanskelig å lage morsomme paladin videos hvis morsomt = store og mange tall flygende over skjermen. Og reckoning videos synes jeg er like kjedelig å se på som oneshot trinket mages som PvP'er.

Som sagt jeg holder warriors oppe så ofte jeg kan, hvem sier at man MÅ bruke 1h og Shield for å spille support? Man har selvfølgelig mer mana da, men en kamp er somregel over før man får brukt opp manapoolen sin uansett hvis warriorn gjør jobben sin så...

Endret av apollox
Skrevet

5966732[/snapback]

hvem sier at man MÅ bruke 1h og Shield for å spille support?

5966760[/snapback]

når 3 rogues oppdager hvem som holder warrioren oppe, trenger du det.

Skrevet

5966732[/snapback]

Ja det er vanskelig å lage morsomme paladin videos hvis morsomt = store og mange tall flygende over skjermen. Og reckoning videos synes jeg er like kjedelig å se på som oneshot trinket mages som PvP'er.

Som sagt jeg holder warriors oppe så ofte jeg kan, hvem sier at man MÅ bruke 1h og Shield for å spille support? Man har selvfølgelig mer mana da, men en kamp er somregel over før man får brukt opp manapoolen sin uansett hvis warriorn gjør jobben sin så...

5966760[/snapback]

Du klarer ikke fatte at paladin SUGER i dps no mather what?

Syns så latterlig synd på warriorn du tok det sverdet fra fordi du ikke kunne en dritt om spillet.

GG.

Og, har aldri ledd så mye av det bildet ditt med 30% crit på.

Skrevet

5966732[/snapback]

5966760[/snapback]

Syns så latterlig synd på warriorn du tok det sverdet fra fordi du ikke kunne en dritt om spillet.

GG.

5966910[/snapback]

Du er warrior?

Skrevet (endret)

GG.

5966910[/snapback]

Haha, har ikke du annet enn dritt å tilføye dette forumet? Jeg synes virkelig synd på deg. Kommer tydelig frem at det er du som ikke kan noe om dette spillet.

Trodde ikke trolling var tillatt jeg :hmm:

Endret av apollox
Skrevet

5966732[/snapback]

5966760[/snapback]

GG.

5966910[/snapback]

Du er warrior?

5967023[/snapback]

Nope

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...