RastaXP Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 (endret) Holder på å hjelpe til med å stenge Oblivion gates rundt om. Så gjorde jeg bare det der "Ta Kvatch tilbake" questet i samme farta. Der i kampens siste hete, klarte jeg å treffe en soldat med sverdet mitt fordi han kom i veien flere hundre ganger. Jaja, han brydde seg ikke videre med det. Så jeg sava siden de bare stod der å glante, så plutselig kauker han løs imens jeg saver: Assualt! Assualt! Som en liten grineunge. Så nå er jo hele questet ødelagt. Har ingen save fra før det, bare en da jeg var lav level og i de nederste rekker i diverse guilds. Er det ingen måte å få de nautene av noen soldater til å slutte å slå løs på meg? Edit: Joda, redningen var å hoppe ned i vollgrava å svømme helt ut til de ytre lag av byen. Da sluttet den teite "slossemusikken" og jeg kunne venne tilbake uten at den galningen hugde løs på meg. Og questet gikk bra tilslutt. Endret 16. april 2006 av lord_vivec9
DP Rusher Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Hvis du bare slår en eller to ganger på de vil de ikke angripe deg tror jeg. Du skal vel treffe dem ganske mye før de angriper deg.
RastaXP Skrevet 16. april 2006 Forfatter Skrevet 16. april 2006 Se også nederst side 29 i manualen. 5930779[/snapback] Heh, visste jeg ikke. Men det kan være nyttig til en annen gang i allefall.
tom waits for alice Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 (endret) Det er faktisk litt iiriterende at enkelte tullinger insisterer på å komme i veien for deg når du slår på en mostander. Greit at de vil hjelpe til, men det får da være grenser for iver. Såvidt jeg kan se er de inneforstått med det så lenge du faktisk har en motstander mked i kampen. Da sier de bare "I'm on your side" og bryr seg ikke mer med det. Men hvis du i kampens hete kommer til å fortsette å slå etter at motstanderen er død, blir de sinte på deg. Men som JBlack sier går det som regel an å bli venner igjen. Bare blokk slagene deres og trykk Activate (spacetasten på PC) så tilgir de deg oftest. Personlig foretrekker jeg å gjøre slike quests alene så mye som mulig. Spesielt dersom questen avhenger av at de overlever. Jeg saver alltid før jeg begynner, og så prøver jeg alene. Hvis jeg skjønner at jeg trenger dem er det bare å prøve på nytt. Det er ikke alle NPC'er som gir deg noe valg, men hvis de gjør det så sier jeg "Wait here". Det er et par quests der sivilister står å venter på deg fordi du skal følge dem ned i en grotte eller noe sånt, der løper jeg bare forbi dem og rydder grotten først, og så går jeg tilbake og henter dem. Edit: Akkurat i slaget om Kvatch hadde det kanskje ikke vært noen god ide å gå solo, selv om du kunne. Geir Endret 16. april 2006 av tom waits for alice
Smirnoff Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Ja, når man driver og hakker løs og de løper rett inn i "skuddlinja", så irriterer jeg meg til døde jeg også. Akkurat nå rir jeg rundt på Shadowmare, og noe som irriterer meg med henne er at hun på død og liv skal blande seg inn i fightene jeg holder på med. Plutselig har jeg hele FOV'en full av svart hest og jeg vet ikke om jeg hakker løs på henne eller fienden. Går det an å roe henne ned litt egentlig?
tom waits for alice Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Jeg pleier å ri et stykke videre og løpe tilbake, så er hesten utenfor "bry seg" rekkevidde... Geir
The Stig Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Jeg pleier å ri et stykke videre og løpe tilbake, så er hesten utenfor "bry seg" rekkevidde... Geir 5931270[/snapback] Jeg også, men syns det er fryktelig synd at det må være slik. Er hvertfall et stort irritasjonsmoment hos meg.
Effekt Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Det er faktisk litt iiriterende at enkelte tullinger insisterer på å komme i veien for deg når du slår på en mostander. Greit at de vil hjelpe til, men det får da være grenser for iver. Såvidt jeg kan se er de inneforstått med det så lenge du faktisk har en motstander mked i kampen. Da sier de bare "I'm on your side" og bryr seg ikke mer med det. Men hvis du i kampens hete kommer til å fortsette å slå etter at motstanderen er død, blir de sinte på deg. Men som JBlack sier går det som regel an å bli venner igjen. Bare blokk slagene deres og trykk Activate (spacetasten på PC) så tilgir de deg oftest. Personlig foretrekker jeg å gjøre slike quests alene så mye som mulig. Spesielt dersom questen avhenger av at de overlever. Jeg saver alltid før jeg begynner, og så prøver jeg alene. Hvis jeg skjønner at jeg trenger dem er det bare å prøve på nytt. Det er ikke alle NPC'er som gir deg noe valg, men hvis de gjør det så sier jeg "Wait here". Det er et par quests der sivilister står å venter på deg fordi du skal følge dem ned i en grotte eller noe sånt, der løper jeg bare forbi dem og rydder grotten først, og så går jeg tilbake og henter dem. Edit: Akkurat i slaget om Kvatch hadde det kanskje ikke vært noen god ide å gå solo, selv om du kunne. Geir 5930966[/snapback] Hm... Mine hester står alltid pent og ser på. Løper aldri unna, heller...
RastaXP Skrevet 17. april 2006 Forfatter Skrevet 17. april 2006 Btw, noen som har et tips. Holder på med questene for å stenge Oblivion Gates rundt om, og skal nå hjelpe han fjasete sønnen til Counten i Cheydenhal med å stenge. Problemet er at absoulutt skal følge etter overalt. Ingen mulighet for å få han til å slutte med det tøvet? Han dør jo som ei flue, å spoiler alle sneak attacks.
holst84 Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Btw, noen som har et tips. Holder på med questene for å stenge Oblivion Gates rundt om, og skal nå hjelpe han fjasete sønnen til Counten i Cheydenhal med å stenge. Problemet er at absoulutt skal følge etter overalt. Ingen mulighet for å få han til å slutte med det tøvet? Han dør jo som ei flue, å spoiler alle sneak attacks. 5937887[/snapback] han dritten der er bare hat! Såvidt jeg vet kan man ikke få han til å vente. Så akkurat på den questen anbefaler jeg å slå vanskelighetsgraden helt ned slik at man faktisk har en sjangse til å klare det. Tok ett par forsøk selv da. Oblivion gatene er uansett bare kjedelige så syns ikke det gjør no å stille ned vanskelighetsgraden akkurat mens du har den tosken på slep
Smirnoff Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 (endret) Jeg ble så irritert på ham at jeg bare lot ham dø. Fikk jo ringen hans etterpå, så det var grei nok deal. Endret 17. april 2006 av Smirnoff
Junta Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Btw, noen som har et tips. Holder på med questene for å stenge Oblivion Gates rundt om, og skal nå hjelpe han fjasete sønnen til Counten i Cheydenhal med å stenge. Problemet er at absoulutt skal følge etter overalt. Ingen mulighet for å få han til å slutte med det tøvet? Han dør jo som ei flue, å spoiler alle sneak attacks. 5937887[/snapback] Løsningen er å la sønnen til Count Indarys og kompisen ta seg av slåssingen. Du kan også hjelpe til hvis det er mulig. Videre må du sørge for at helsa deres holdes ved like med å bruke Convalescence-spell. Når du er i mål blir du en Honorary Knight i Knights of the Thorn, med et fint hus nord for Cheydenhal. Count Indarys gir deg også et bra sverd som takk for at du reddet den dumme sønnen hans.
RastaXP Skrevet 17. april 2006 Forfatter Skrevet 17. april 2006 (endret) Har ikke noen slik spell. Fjasete idiot, kommer der å tror han kan hjelpe. (Snakker om countes sønn) Endret 17. april 2006 av lord_vivec9
avtrekkeren Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Er jo bare å trykke block + space, så aksepterer de som oftest å slutte å slåss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå