Gå til innhold

Er Canon S3 IS et klokt valg?


Anbefalte innlegg

Siden du før hardnakket har påstått at det ikke er hos deg feilen lå, tror jeg vi alle trygt kan konkludere at det er kameraet som hadde fabrikasjonsfeil (eller mandagsprodukt som man ofte kaller det).

 

Har ikke hardnakket påstått noe, alt jeg har sagt er... samme motiv, samme tid forskjellig kamera og her falt s3 IS tvers igjennom.

 

 

Jeg har sett de eksempelbildene du har lagt ut, og det ser sant å si ut som om du har gått inn for å få bildene verst mulig.

 

Med det eksemplaret jeg hadde var nok ikke det nødvendig, desverre.

 

Kjøper jo ett kamera for å beholde det, ikke for å dømme det nor og ned sende det tilbake for så å kjøpe speilrefleks. Da hadde jeg heller kjøpt D50 med en gang.

 

Uansett om det var defekt eller ikke så er jeg glad for at det var så elendig som det var da på grunn av det fikk sett på speilrefleksverden....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik er det med S3 IS ivertfall:

-En velger forsinkelse (0 sekund - 30 sekund)

-En velger antall bilder (1 - 10 bilder)

 

(Dvs en kan f.eks sette den på 8 sekund og 5 bilder, da tar den 5 kjappe bilder etter 8 sekund)

 

Genial funksjon:)

 

Men skulle ønske at intervall-funksjonen kunne ta bilder oftere enn hvert minutt.

Lenke til kommentar

Takker for det Jove... da var kamera innkjøpt og testet ut. Også med custom selvutløser. Men så til neste spørsmål : Jeg er en ivrig sportsfisker, og en stor del av bildene jeg tar blir tatt med selvutløser (derav ønsket om seriebilder med selvutløser). Det enkleste da under varierene avstander og forhold blir jo å bruke autofunksjonen når jeg tar selvutløserbildene (dette skal oftest gå så fort som mulig da fisken skal uti igjen). Men går det ikke an å tvangskjøre blitzen i autofunksjoen ? Fikk kødda til noen bilder i helga på at blitzen ikke ville på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...