SideburnsKongen Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Hei, driver på blacklist nr 2, så lurer jeg på hvilket nummer pink slip`en ligger under.. Noen som husker det, eller kan dette systemet med pink slip?
Complexity Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Så lenge siden jeg spilte dette.. Prøv å bare gjette eller kansje google kan hjelpe deg? kansje ikke da wæijt jæj ikhje
Kimelimm Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 dette er vel feil plass og legge det på ? det trur jeg
Zeph Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Meiner å ha lest at det er tilfeldig, og ikkje i ei bestemt rekkefølge.
SideburnsKongen Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 Meiner å ha lest at det er tilfeldig, og ikkje i ei bestemt rekkefølge. 5942116[/snapback] Var vist tilfeldig, tok først den til venstre og den til høyre, men var ingen av de, men smarte meg kopierte savegames filene, så bare erstatta jeg de igjen, så kjørte jeg en gang, til men denne gangen var det den til venstre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå